  • 1. Data: 2009-05-26 15:08:50
    Temat: Co to jest dekret remisyjny?
    Od: "awe" <f...@p...onet.pl>

    Mam stary dokument z 1754 roku i chodzi o jakies stare prawnicze pismo.
    Tak wiec "za dekretem remisyjnym" - co to moze oznaczac?
    awe

  • 2. Data: 2009-05-26 19:43:48
    Temat: Re: Co to jest dekret remisyjny?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    awe pisze:

    > Mam stary dokument z 1754 roku i chodzi o jakies stare prawnicze pismo.
    > Tak wiec "za dekretem remisyjnym" - co to moze oznaczac?

    Odpowiednik postanowienia o odroczeniu rozpoznania sprawy. Czasem też
    postanowienie o przekazaniu według właściwości do innego sądu.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-26 20:48:41
    Od: "awe" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu
    > brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.
    -----------
    thx za odpowiedz
    awe

  • 4. Data: 2009-05-26 21:23:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    awe pisze:
    > Mam stary dokument z 1754 roku i chodzi o jakies stare prawnicze pismo.

    Aż tak długo ciągniesz sprawę? ;)

    BP,NMSP ;->

  • 5. Data: 2009-06-21 18:49:15
    Od: "awe" <f...@p...onet.pl>

    wiadomości news:q73ue6-iu3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Aż tak długo ciągniesz sprawę? ;)
    >
    > BP,NMSP ;->
    Tak jestem Highlander:-) Raczej chce dojsc o co w tym wszystkim chodzilo.
    Fantastyczny styl
    awe