eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMin. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin] › Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK
    Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Date: Thu, 13 Apr 2017 09:07:37 +0200 (CEST)

    > Ale też wiele w tej kwestii trzeba zmienić. Wyroki nie mogą być
    > wydawane przez sąd na podstawie widzimisie, lub kaprysu. Wywalczony
    > przy okrągłym stole przywilej: "Z wyrokami sądów się nie dyskutuje"
    > należy zmienić w pierwszej kolejności. Nawet jeden wyrok wydany
    > niezgodnie z obowiązującym prawem powinien dyskwalifikować sędziego na
    > co najmniej rok i najniższa krajowa jako płaca w tym czasie. Reforma
    > sądownictwa jest bardziej niż konieczna.

    Ale mam nadzieje że nie jesteś za tym by o takiej karze jednoosobowo
    decydował minister sprawiedliwości (Zbigniew Ziobro)? Czy może dobrzy
    kolesie sędziowie z całkowitą pewnością ukarzą czarne owce w swych szeregach?
    Dopisz kto i w jakim trybie miałby nakładać taką karę, wtedy *może*
    taki pomysł poprę, bo "Diabeł tkwi w szczegółach".

    Ja nie zapomniałem (jeszcze) jak PiS gdy poprzednio rządził
    *bezwstydnie* grzebał w ustawie pod wybór Marcinkiewicza na prezydenta
    Warszawy na wakat po Lechu Kaczyńskim. Z nadmiaru zaufania że PiS
    czegoś "przy okazji" zbyt nachalnie nie ugra pod siebie mnie to uleczyło.

    --
    A. Filip