  • 1. Data: 2006-04-17 17:51:34
    Temat: Mieszkanie Komunalne/ od czego zaczac
    Od: u...@o...pl

    Witam
    Mam powazny problem, mam dziadka w zasluzonym wieku, ma on
    mieszkanie komunalne niewykupione (ponoc do rozbiórki ale takiej
    informacji nie potwierdzam, nie dostalem zadnej informacji z UM) Mam
    pytanie, czy jesli moja mama - córka mojego dziadka zameldowalaby
    sie w tym mieszkaniu, to czy po smierci dziadka nie zostaloby jej to
    mieszkanie odebrane?(mama byla zameldowana w tym mieszkaniu do
    ukonczenia 24 roku zycia). Moja mama ma meza i tez maja
    mieszkanie komunalne - w chwili obecnej zamieszkuja razem. Czy to nie
    koliduje z zameldowaniem sie mamy u dziadka? Czy po smierci dziadka UM
    nie wypowie mamie umowy najmu na to mieszkanie i czy nie kaze z
    powrotem zameldowac sie do meza. Prosze napisac jakie
    formalnosci pozalatwiac w UM i co musi zalatwic dziadek.
    Jezeli nie daloby rady wykupic tego mieszkania bo rzeczywsicie
    byloby do rozbiórki, a dziadka juz by nie bylo, to czy moja mama
    dostalaby lokal zastepczy?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2006-04-17 18:02:59
    Temat: Re: Mieszkanie Komunalne/ od czego zaczac
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:1145296294.666570.18080@j33g2000cwa.googlegroup
    s.com
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    [cut]

    Załóż jeszcze ze trzy takie same wątki...

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2006-04-17 18:05:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik <u...@o...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    1. Kodowanie
    2. Napisz jeszcze raz, bo widac, nie doszly twoje wypowiedzi

  • 4. Data: 2006-04-23 17:41:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    u...@o...pl wrote:
    > Moja mama ma meza i tez maja
    > mieszkanie komunalne - w chwili obecnej zamieszkuja razem. Czy to nie
    > koliduje z zameldowaniem sie mamy u dziadka?

    Koliduje, bo byłoby to poświadczenie nieprawdy na druku meldunkowym
    (zgłasza że mieszka, nie mieszkając tam).

    > Czy po smierci dziadka UM
    > nie wypowie mamie umowy najmu na to mieszkanie i czy nie kaze z
    > powrotem zameldowac sie do meza.

    Obowiązki zameldowania ustalił Sejm. UM nie może nic "kazać". Natomiast
    może doprowadzić do ukarania za niedopełnienie obowiązków ustalonych
    przez Sejm.