  • 1. Data: 2006-04-17 15:32:52
    Temat: Ile kosztuje notarialne ustanowienie rozdzielności majątkowej?
    Od: "A" <a...@w...pl>

    Ile trwa i ile kosztuje ustalenie takiej rozdzielności w przypadku,
    gdy małżonkowie są zgodni?

  • 2. Data: 2006-04-17 15:44:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    A wrote:
    > Ile trwa i ile kosztuje ustalenie takiej rozdzielności w przypadku,
    > gdy małżonkowie są zgodni?

    z 1 godzine bo tyle czasu zajmie napisanie papierkow, odczytanie,
    podpisanie i wreczenie odpisow.
    No i chyba teraz z jakies 700-1000 zl.

  • 3. Data: 2006-04-17 15:50:34
    Temat: Re: Ile kosztuje notarialne ustanowienie rozdzielnosci majatkowej?
    Od: "A" <a...@w...pl>

    Myslalem, ze mniej! Zalezy to od notariusza czy koszt jest
    narzucony jakimis przepisami?

  • 4. Data: 2006-04-17 16:31:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    A wrote:
    > Myslalem, ze mniej! Zalezy to od notariusza czy koszt jest
    > narzucony jakimis przepisami?

    wewnętrznymi przepisami korporacji notarialnej, która za przestępstwo
    uznaje branie mniej niż ...

    dokładnej ceny w tej chwili nie znam.
    Obdzwon 2 - 3 kancelarie to sie dowiesz dokladnie.
    Raczej podadzą ci podobne stawki.

  • 5. Data: 2006-04-17 19:19:33
    Od: sh <s...@i...pl>

    A wrote:
    > Ile trwa i ile kosztuje ustalenie takiej rozdzielności w przypadku,
    > gdy małżonkowie są zgodni?

    W zeszlym roku w czerwcu w jednym z miast Malopolski kosztowalo to ok
    500 zl. Ile trwa? Umawiacie sie z notariuszem, przychodzicie,
    podpisujecie i po oplaceniu to juz wszystko.

    Co innego jesli chodzi o sadowne ustanowienie rozdzielnosci kiedy to
    jedna ze stron nie wyraza zgody na rozdzielnosc. Wtedy pozew,
    oczekiwanie na sprawe od dwoch do kliku tygodni, sprawa, a potem w
    zaleznosci o argumentow jakie przedstawisz sad daje - lub nie -
    rozdzielnosc. Po uprawomocnieniu (jakies 2 tygodnie chyba) wystepujesz z
    pismem o odpis i masz rozdzielnosc. Koszty sadowe sa (byly w zeszlym
    roku) podobne do notarialnych czyli ok 500 zl.

  • 6. Data: 2006-06-19 12:46:42
    Od: "Agnieszka" <g...@i...pl>

    Użytkownik "A" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    Ile trwa i ile kosztuje ustalenie takiej rozdzielności w przypadku,
    gdy małżonkowie są zgodni?

    Cze,

    Dzisiaj podzwoniłam po szczecińskich notariuszach, bo sprawa też mnie
    interesuje i ceny kształtują się w przedziale 550 - 580 zł. Po wcześniejszym
    umówieniu się z notariuszem cała procedura zajmuje chwilę. Potrzebne są
    dowody osobiste, akt zawarcia małżeństwa i nr NIP.

    Pozdrawiam,
    Aga