  • 11. Data: 2011-11-18 21:32:46
    Temat: Re: Miasto sieje propagandę o tym, że należy się meldować.
    Od: Maurycy Poszepszyński <k...@t...trepy.com>

    Użytkownik - qwerty napisał:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Skoro pisze z IP zeto rzeszów to jak myślisz? :>

    Pułtusk?
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 12. Data: 2011-11-19 20:46:28
    Od: <s...@a...pl>

    > Nie każdemu chce się składać NIP-3 w miejscu _zamieszkania_. Meldując
    > się automagicznie podsuwają kwity i przepisują Cię do lokalnego US.

    Gdzie to robią automatycznie? Jaką podstawę podają? Bo przyznaję, że nigdy o
    czymś takim nie słyszałem. Fakt, ostatnie zmiany meldunku (i zamieszkania)
    robiła moja siostra z pół roku temu, ale NIP3 sama składała. Nikt niczego
    jej nie podsuwał, nikt z automatu NIP3 nie wysyłał.

    --
    Chcesz wysłać jakiś spam? Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
    Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę:

  • 13. Data: 2011-11-19 20:52:01
    Temat: Re: Miasto sieje propagand? o tym, ?e nale?y si? meldowa?.
    Od: <s...@a...pl>

    > Udział gminy i powiatu w podziale podatku PIT jest zależny m.in. od liczby
    > mieszkańców (czytaj: zameldowanych).
    > Szczegóły w ustawie o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.

    Wiedziałem o art. 4.2. (Wysokość udziału we wpływach z podatku dochodowego
    od osób fizycznych, od podatników tego podatku zamieszkałych na obszarze
    gminy wynosi 39,34%, z zastrzeżeniem art. 89.) niezależnym od zameldowanych,
    ale nigdy nie zwóciłem uwagi na 89, gdzie liczba zameldowanych się liczy :)

    Dziękuję za wyjaśnienie.

  • 14. Data: 2011-11-20 22:21:03
    Od: Komuch <k...@g...com>

    W dniu 11-11-19 21:46, s...@a...pl pisze:

    > Gdzie to robi? automatycznie? Jak? podstaw? podaj?? Bo przyznaj?, ?e nigdy o
    > czym? takim nie s?ysza?em. Fakt, ostatnie zmiany meldunku (i zamieszkania)
    > robi?a moja siostra z p? roku temu, ale NIP3 sama sk?ada?a. Nikt niczego
    > jej nie podsuwa?, nikt z automatu NIP3 nie wysy?a?.

    Potwierdzam.
    Wysyłasz do starego US i jest ok. Jak tylko wyślesz do nowego bez NIP-3,
    to zaczynają Cię ścigać, że nie mają danych w bazie i żeby to wyprostować.
    Nic z automatu się nie robi...

  • 15. Data: 2011-11-21 10:47:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2011 17:15, s...@a...pl pisze:

    > A jakie dochody z podatków zależą od meldunku?

    Te które zależą od liczby mieszkańców.

  • 16. Data: 2011-11-21 12:04:04
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-20 23:21, Komuch pisze:

    > Wysyłasz do starego US i jest ok. Jak tylko wyślesz do nowego bez NIP-3,
    > to zaczynają Cię ścigać, że nie mają danych w bazie i żeby to wyprostować.
    > Nic z automatu się nie robi...
    Nie zrozumieliśmy się. Nie twierdzę że "sami" wypisują NIP-3 czy
    automatycznie przepisują, ale podczas procedury meldunkowej w WOMie
    pośród innych papierów dają również druczek NIP-3 do wypełnienia. Co
    samo w sobie nie jest złe, bo można załatwić to w "jednym okienku"
    zamiast dodatkowo wysyłać/jeździć do US. Wygodne, o ile ktoś chce
    zmienić US. Pani w WOMie grzecznie ale dość stanowczo "sugeruje" takie
    rozwiązanie. Tak to przynajmniej wyglądało jakieś 3 miesiące temu w
    Warszawie (przemeldowywanie między dzielnicami). Przy okazji rozbroiło
    mnie, że nawet w ramach jednego miasta systemy informatyczne różnych
    dzielnic nie są skomunikowane i "dokumenty muszą dosłać" co wydłuża
    oczekiwanie na DO o dobre 3 tygodnie.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 17. Data: 2011-11-21 14:06:37
    Od: "Trond" <t...@z...pl>

    Wyłącznie o kasiorę im chodzi. Dostają część z podatku PIT i subwencje z
    budżetu.