  • 1. Data: 2011-11-18 10:13:25
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    A ja mam taki przypadek. Podjechałem pod osiedlowy śmietnik otwieram bagażnik i dwa
    wory śmieci do śmietnika a tu jakaś osiedlowa pi... robi zdjęcia mojego samochodu i
    mi. Oczywiście doszło do wymiany zdań. I teraz jeśli te zdjęcia trafią gdzieś i
    dojdzie to do mnie to ten mi przemiły Pan wstawi się w sądzie. Ponieważ wytoczę mu
    sprawę w sądzie cywilna o pomówienie i przetwarzanie danych osobowych bez mojej zgody
    mam nadzieję że jeszcze kilka paragrafów się znajdzie na miłego Pana. A dlaczego a
    dlatego że to że mam inną rejestrację nie oznacza że nie jestem mieszkańcem osiedla
    bo jestem mieszkańcem i tak jak on płacę za śmieci a prawo do podjechania samochodem
    pod śmietnik przed pracą chyba mam. A pan do robienia mi zdjęć i przetwarzania ich
    bez mojej zgody nie. Chętnie posłucham wypowiedzi w tej kwestii.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-11-18 10:28:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2011 11:13, Kazik pisze:

    > A ja mam taki przypadek. Podjechałem pod osiedlowy śmietnik otwieram bagażnik
    > i dwa wory śmieci do śmietnika a tu jakaś osiedlowa pi... robi zdjęcia mojego
    > samochodu i mi.

    Straszne. Ukradła tobie i twojemu samochodzikowi duszę...

    > Oczywiście doszło do wymiany zdań.

    Samotny jesteś i szukasz każdego pretekstu do porozmawiania? ;->

    > I teraz jeśli te zdjęcia trafią gdzieś i dojdzie to do mnie to ten mi przemiły
    > Pan wstawi się w sądzie.

    Wstawionych do sądu nie wpuszczają.

    > Ponieważ wytoczę mu sprawę w sądzie cywilna o pomówienie

    Jakie "pomówienie"? Jeśli będzie np. podpis "właściciel tego samochodu
    wrzucał śmieci do naszego śmietnika" to nie będzie to pomówienie tylko
    stwierdzenie faktu.

    > i przetwarzanie danych osobowych bez mojej zgody mam nadzieję że

    Jakich danych osobowych? Pomijając ochronę wizerunku, która zasadniczo
    nie będzie miała zastosowania po zamazaniu twarzy, może sobie publikować
    te zdjęcia do woli!

    > jeszcze kilka paragrafów się znajdzie na miłego Pana.

    Szkoda że nie ma paragrafów na lamerów nieumiejących ustawić swojego
    czytnika i śmiecących linijkami nieprawidłowej długości.

  • 3. Data: 2011-11-18 11:07:03
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    > Szkoda że nie ma paragrafów na lamerów nieumiejących ustawić swojego
    > czytnika i śmiecących linijkami nieprawidłowej długości.

    Jakiego tam znowu czytnika... On to wysłał przez jakąś lamerską bramkę:

    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

    :-)

    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-18 12:08:09
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

> [...]
    > prawo do podjechania samochodem pod śmietnik przed pracą chyba mam. A >pan
    > do robienia mi zdjęć i przetwarzania ich bez mojej zgody nie. Chętnie

    A to niech kolega się do naszych grupowych expertów zwróci - Boukun i
    Stokrotka. Oni się znają....

  • 5. Data: 2011-11-18 14:10:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2011 12:07, PiotRek pisze:
    > w wiadomości news:ja5c0o$dqi$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jakiego tam znowu czytnika... On to wysłał przez jakąś lamerską bramkę:
    >
    > Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

    W sumie ja byłbym za poblokwaniem webowych bramek na usenetowych
    serwerach...

  • 6. Data: 2011-11-18 14:17:59
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > W sumie ja byłbym za poblokwaniem webowych bramek na usenetowych
    > serwerach...

    Też nie miałbym nic przeciwko ich zablokowaniu...

    Piotr

  • 7. Data: 2011-11-18 17:14:46
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-18 11:13, Użytkownik Kazik napisał:
> [...]
    bez mojej zgody nie. Chętnie posłucham wypowiedzi w tej kwestii.

    Śmietnik osiedlowy jest do śmieci generowanych w mieszkaniach a
    nie przywożonych z niewiadomo skąd przez "mieszkańców osiedla".
    Poznał bym tez chętnie twoją definicję "przetwarzanie danych osobowych"
    poprzez zrobienie ci zdjęcia ?
    Z mojego doświadczenia wynika że człowiek uczciwy podszedł
    by do fotografującego i wyjaśnił sprawę od ręki. Kombinator
    i lebiega ucieknie z miejsca gdzie go nakryli a potem będzie
    próbował szukać haka na osobę która go zdemaskowała i sfotografowała.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-11-18 22:00:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Nov 2011, Andrzej Lawa wrote:

    > Wstawionych do sądu nie wpuszczają.

    Czytaj uważnie.
    On się wstawi dopiero jak będzie w środku.
    Jak prawo zapatruje się na taki przypadek?

    > Jakie "pomówienie"?

    "popatrzenie" chyba, przejęzyczenie znaczy.

    pzdr, Gotfryd
    (NMSP :))

  • 9. Data: 2011-11-21 10:46:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Czytaj uważnie.
    > On się wstawi dopiero jak będzie w środku.

    Mea culpa ;)

    > Jak prawo zapatruje się na taki przypadek?

    Nawet jak się wstawi już w sądzie, to i tak sędzia pewnie go z sali wyrzuci.

    > "popatrzenie" chyba, przejęzyczenie znaczy.

    Za popatrzenie to chyba z Ustawy O Złym Oku jakiś paragraf będzie?