  • 1. Data: 2011-11-18 10:14:58
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    A ja mam taki przypadek. Podjechałem pod osiedlowy śmietnik otwieram bagażnik i dwa
    wory śmieci do śmietnika a tu jakaś osiedlowa pi... robi zdjęcia mojego samochodu i
    mi. Oczywiście doszło do wymiany zdań. I teraz jeśli te zdjęcia trafią gdzieś i
    dojdzie to do mnie to ten mi przemiły Pan wstawi się w sądzie. Ponieważ wytoczę mu
    sprawę w sądzie cywilna o pomówienie i przetwarzanie danych osobowych bez mojej zgody
    mam nadzieję że jeszcze kilka paragrafów się znajdzie na miłego Pana. A dlaczego a
    dlatego że to że mam inną rejestrację nie oznacza że nie jestem mieszkańcem osiedla
    bo jestem mieszkańcem i tak jak on płacę za śmieci a prawo do podjechania samochodem
    pod śmietnik przed pracą chyba mam. A pan do robienia mi zdjęć i przetwarzania ich
    bez mojej zgody nie. Chętnie posłucham wypowiedzi w tej kwestii.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-11-18 10:29:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 11:14, Kazik

    > A pan do robienia mi zdjęć i przetwarzania ich bez mojej zgody nie.

    Bo nie musi mieć.
    Jak upubliczni Twój wizerunek to co innego, jak tylko samochodu to
    ciekaw jestem jak samochód go pozwie?

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-11-18 11:46:25