  • 1. Data: 2006-12-26 22:14:21
    Temat: Mężczyźni vs damskie szatnie
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie :>
    Prosiłbym o poradę jakie prawo zabrania wejścia mężczyźnie do damskiej
    szatni czy ubikacji i jakie kary za coś takowego grożą. TIA :>

    --
    ALEX Honved, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
    nekkyousha ]:->

  • 2. Data: 2006-12-26 22:22:07
    Temat: Re: Mężczyźni vs damskie szatnie
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    ALEX Honved napisał(a):
    > Witam wszystkich bardzo serdecznie :>
    > Prosiłbym o poradę jakie prawo zabrania wejścia mężczyźnie do damskiej
    > szatni czy ubikacji i jakie kary za coś takowego grożą. TIA :>

    Może tem mężczyzna jest tranwestytą to może wchodzić do jednej o do
    drugiej (chyba).

    --
    animka

  • 3. Data: 2006-12-26 22:48:51
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    ALEX Honved napisał(a):
    > Witam wszystkich bardzo serdecznie :>
    > Prosiłbym o poradę jakie prawo zabrania wejścia mężczyźnie do damskiej
    > szatni czy ubikacji i jakie kary za coś takowego grożą. TIA :>

    Czy wszystko musi być określone prawnie?
    Zasady dobrego wychowania i współżycia w społeczeństwie już przestały
    obowiązywać?

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-12-26 22:55:55
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Czy wszystko musi być określone prawnie?
    > Zasady dobrego wychowania i współżycia w społeczeństwie już przestały
    > obowiązywać?

    Ale to grupa pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.wychowanie.

  • 5. Data: 2006-12-26 23:05:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    d852 napisał(a):

    > Ale to grupa pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.wychowanie.

    Co nie zrozumiałeś odpowiedzi?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 6. Data: 2006-12-26 23:12:22
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Co nie zrozumiałeś odpowiedzi?

    Twojej niestety nie. Popracuj nad interpunkcją.

  • 7. Data: 2006-12-26 23:15:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    d852 napisał(a):

    > Twojej niestety nie. Popracuj nad interpunkcją.

    Oj, oj. Dobrze przecinek postawiłem? A może mam sie spytać na
    pl.soc.interpunkcja?

  • 8. Data: 2006-12-26 23:29:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ale to grupa pl.soc.PRAWO a nie pl.soc.wychowanie.

    A prawo jest dla LUDZI, a nie dla troglodytow.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 9. Data: 2006-12-26 23:33:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ALEX Honved" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    Na mój gust, to takie wchodzenie do "nie swojej" toalety jest niczym innym, jak
    poczciwym zakłóceniem porządku publicznego, czyli 51 kw. Areszt, ograniczenie
    wolności albo grzywna. W praktyce pewnie mandat.

  • 10. Data: 2006-12-27 00:05:19
    Od: "ALEX Honved" <k...@s...us>

    *Robert Tomasik*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> [...]
    > niczym innym, jak poczciwym zakłóceniem porządku publicznego, czyli
    > 51 kw. Areszt, ograniczenie wolności albo grzywna. W praktyce

    Kodeks Wykroczeń art 52 nijak nie podpada. Chyba coś źle rozumiem,
    wybaczcie lamerowi ]:->