  • 1. Data: 2006-12-26 21:29:50
    Temat: Prowokacja
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    Chcialbym aby pewna osoba ktora wiem ze slyszenia ze sprzedaje pirackie
    programy zostala ukarana za to.Czy mozna kupic od tej osoby piracki program
    (cos w rodzaju prywatnej prowokacji) a nastepnie zglosic na policje ze ta
    osoba mi taki program sprzedala?Czy zglaszajacy moze zostac rowniez karany
    pomimo ze zlosi to na policje ?Dodam ze ten co sprzedaje to zlodziej i
    kryminalista ktory mimo ze wiele wyrzadzil zla narazie ze wszystkiego
    wychodzil prawie bezkarnie.

  • 2. Data: 2006-12-26 21:41:24
    Temat: Re: Prowokacja
    Od: redgrist <r...@n...spam>

    Adam napisał(a):
> [...]
    > sprzedaje to zlodziej i kryminalista ktory mimo ze wiele wyrzadzil zla
    > narazie ze wszystkiego wychodzil prawie bezkarnie.

    http://www.microsoft.com/resources/howtotell/pl/wind
    ows/what.aspx

    --
    redgrist = "A na biurku: balagan, kanapka, linux..."
    /redgrist/malpa/wp/kropka/pl/

  • 3. Data: 2006-12-27 00:27:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Dec 2006 22:29:50 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
    > (cos w rodzaju prywatnej prowokacji) a nastepnie zglosic na policje ze ta

    Zostaniesz ukarany. Jesli wiesz, to po prostu zglos komu trzeba i tyle.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-12-27 11:29:47
    Od: s...@g...com

    Oo ty Ucecka żydowino ,chcesz podpierdolic biednego pirata a co on ci
    zrobił kurwo ?,omg sprzedaje piraty jezu :d morderca !!!.Cwelu takich
    jak ty powinni wyjebac publicznie z 10pietra w bloku kurwo.Jak cie
    dorwe to ci łeb urwe,juz wiem kim jestes

  • 5. Data: 2006-12-27 11:59:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 27 Dec 2006 03:29:47 -0800, s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > jak ty powinni wyjebac publicznie z 10pietra w bloku kurwo.Jak cie
    > dorwe to ci łeb urwe,juz wiem kim jestes

    Zapraszam.

    PS. Widac na grupach ze sporo dzieciakow dostalo neo pod choinke :(

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-27 22:16:29
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    scream wrote:

    > Zapraszam.
    >
    > PS. Widac na grupach ze sporo dzieciakow dostalo neo pod choinke :(

    Spox. Po co karmić trolla ...

    Po przetlumaczeniu poszlo do a...@g...com tak wiec zgaduje, ze gosc
    niedlugo nacieszy sie swoim kontem pocztowym ...

    Piotrek

  • 7. Data: 2006-12-27 23:58:57
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Użytkownik wrote:
    (litościwie wycenzurowano)

    Art. 190 KK

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2006-12-29 01:56:07
    Od: s...@g...com

    Wojciech "Spook" Sura napisał(a):
    > Użytkownik wrote:
    > (litościwie wycenzurowano)
    >
    > Art. 190 KK
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.
    >
    > --
    > ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    > ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!
    > ! ||_____|| spook at op.pl / ' | ""!
    > ! | ___ | tlen: spoko_ws gg:1290136 /. __/"\ '!
    > ! |_|[]_|_| May the SOURCE be with you! \/) \ !

    0: żydek mi grozi ,tak groziłem :D tej suce że wyjebie ją przez
    okno z 10 piętra i zdania nie zmienie bo już dostał
    wpierdol.Powiadasz :D że długo się swoim kontem nie naciesze ;')
    straszysz mnie sądem ;) ciągnij druta lamusie.Czekam niecierpliwie
    ... :D ,bo zeby kogos pozwac :D musiałbys miec co najmniej ip :D
    mojego providera :D Seya !

  • 9. Data: 2006-12-29 18:41:09
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    s.com...

    0: żydek mi grozi ,tak groziłem :D tej suce że wyjebie ją przez
    okno z 10 piętra i zdania nie zmienie bo już dostał
    wpierdol.

    Jak na osobę po wpierdolu to całkiem dobrze radzi sobie z klawiaturą. Jakis
    małoskuteczny byłeś...

    Powiadasz :D że długo się swoim kontem nie naciesze ;')
    straszysz mnie sądem ;) ciągnij druta lamusie.

    Chłopczyku, nie potrafisz sobie czytnika prawidłowo skonfigurować, nie
    potrafisz zacytować posta - nie sądzisz, że to jest właśnie lamerstwo?

    Czekam niecierpliwie
    ... :D ,bo zeby kogos pozwac :D musiałbys miec co najmniej ip :D
    mojego providera :D Seya !

    Eh, następny dzidziuś, któremu się wydaje, że umie ukryć swoje IP :D
    Rzeczywiście za dużo dzieci dostało neo pod choinkę :D