  • 1. Data: 2011-06-26 18:12:02
    Temat: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam

    Co grozi obywatelowi polski za niezaplacenie mandatu kredytowego za
    przekroczenie predkosci ( o 20 km w terenie zabudowanym ).
    Czy czesi maja mozliwosc wyegzekowania go w polsce ?

  • 2. Data: 2011-06-26 19:32:14
    Temat: Re: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kaktus pisze:

    > Czy czesi maja mozliwosc wyegzekowania go w polsce ?

    Mają.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-06-26 19:38:05
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Mają.

    W jaki sposób ?

  • 4. Data: 2011-06-26 19:41:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kaktus" napisał w wiadomości grup
    > W jaki sposób ?

    Przyjdzie komornik.

  • 5. Data: 2011-06-26 20:18:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/26/2011 1:12 PM, kaktus wrote:
    > Witam
    >
    > Co grozi obywatelowi polski za niezaplacenie mandatu kredytowego za
    > przekroczenie predkosci ( o 20 km w terenie zabudowanym ).
    > Czy czesi maja mozliwosc wyegzekowania go w polsce ?

    mają. ichniejszy komornik składa wniosek do polskiego.
    Ale wcześniej jak cie namierzą u siebie spędzisz miło czas w pudle zanim
    nie zapłacisz.

  • 6. Data: 2011-06-26 20:59:19
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > mają. ichniejszy komornik składa wniosek do polskiego.
    > Ale wcześniej jak cie namierzą u siebie spędzisz miło czas w pudle zanim
    > nie zapłacisz.

    Napewno komornik, czy poborca skarbowy ?
    Jezeli komornik to pewnie jakies koszty extra dochodza, ktore moga
    przekroczyc wartosc samego mandatu.

  • 7. Data: 2011-06-26 21:49:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/26/2011 3:59 PM, kaktus wrote:

    > Napewno komornik, czy poborca skarbowy ?
    > Jezeli komornik to pewnie jakies koszty extra dochodza, ktore moga
    > przekroczyc wartosc samego mandatu.

    sprawy z zagranicy kieruje sie do polskiego komornika, wiec nie wazny
    kto w czechech, w polsce bedzie to komornik.

    Ale nie sądzę, żeby im sie chciało. Poczekają sobie na niego u siebie.

  • 8. Data: 2011-06-27 11:08:32
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > sprawy z zagranicy kieruje sie do polskiego komornika, wiec nie wazny kto
    > w czechech, w polsce bedzie to komornik.
    >
    > Ale nie sądzę, żeby im sie chciało. Poczekają sobie na niego u siebie.

    A wtedy przy rutynowej kontroli sa dodatko koszta czy mozna wtedy uiscic
    zaplate za mandat ?

  • 9. Data: 2011-06-27 15:49:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/27/2011 6:08 AM, kaktus wrote:

    > A wtedy przy rutynowej kontroli sa dodatko koszta czy mozna wtedy uiscic
    > zaplate za mandat ?

    Nie wiem, nie przerabialem na sobie.
    Ale lepiej zebys wowczas mial kase przy sobie, bo dalej nie pojedziesz.

    To samo jest w Polsce. Mandat kredytowy nierezydetom nie przysluguje, a
    czas od zatrzymania do zapłaty spedza sie w areszcie.

  • 10. Data: 2011-06-28 11:59:33
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 10:49:58 -0500, witek napisał(a):

    > Nie wiem, nie przerabialem na sobie.
    > Ale lepiej zebys wowczas mial kase przy sobie, bo dalej nie pojedziesz.

    Więc usiądzie na fotelu pasażera, a pojedzie jako kierowca wcześniejszy
    pasażer. proste.

    > To samo jest w Polsce. Mandat kredytowy nierezydetom nie przysluguje,

    No tak, muszą mieć określoną ilość gotówki przecież.

    > a czas od zatrzymania do zapłaty spedza sie w areszcie.

    Nasz bohater nie zapłacił tego czeskiego mandatu. Teraz przejeżdża znowu
    przez czechy, ale nie popełnił żadnego wykroczenia drogowego, tylko ot -
    zwykła kontrola drogowa, sprawdzenie papierów. Co wówczas - policjant
    ARESZTUJE naszego bohatera??
    Chyba sobie żarty robisz wituś...powiedz że żartujesz :))))