  • 11. Data: 2011-06-28 12:11:16
    Temat: Re: Mandat za przekroczenie predkosci w czechach.
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:9vqcg6jx3eds$.v30y30p61au9.dlg@40tude.net...

    > Nasz bohater nie zapłacił tego czeskiego mandatu. Teraz przejeżdża znowu
    > przez czechy, ale nie popełnił żadnego wykroczenia drogowego, tylko ot -
    > zwykła kontrola drogowa, sprawdzenie papierów. Co wówczas - policjant
    > ARESZTUJE naszego bohatera??
    > Chyba sobie żarty robisz wituś...powiedz że żartujesz :))))

    No tak na zdrowy rozum to dlaczego nie?
    Przeciez nie wyrownal dlugow wobec prawa za poprzednie wykroczenie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-06-28 12:30:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 13:59, Kamil pisze:

> [...]
    > przez czechy, ale nie popełnił żadnego wykroczenia drogowego, tylko ot -
    > zwykła kontrola drogowa, sprawdzenie papierów. Co wówczas - policjant

    A dlaczego nie? Bez wątpienia dalej nie pojedzie tak długo aż nie
    załatwi tej sprawy.

    --
    spp

  • 13. Data: 2011-06-28 13:40:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/28/2011 6:59 AM, Kamil wrote:

> [...]
    > ARESZTUJE naszego bohatera??
    > Chyba sobie żarty robisz wituś...powiedz że żartujesz :))))

    Dokładnie właśnie tak.
    Jeśli w czasie kontroli gdzieś mu wyjdzie niezapłacony mandat, to
    delikwent pojedzie dalej, ale już w policyjnym samochodzie.

  • 14. Data: 2011-06-28 13:52:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (28/06/11 15:40), witek wrote:

    > Dokładnie właśnie tak.
    > Jeśli w czasie kontroli gdzieś mu wyjdzie niezapłacony mandat, to
    > delikwent pojedzie dalej, ale już w policyjnym samochodzie.

    Nawet jak od razu zapłaci?

    p. m.

  • 15. Data: 2011-06-28 13:53:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Jeśli w czasie kontroli gdzieś mu wyjdzie niezapłacony mandat, to
    > delikwent pojedzie dalej, ale już w policyjnym samochodzie.

    Raczej inaczej.
    Policja zajmuje samochód by zabezpieczyć zapłatę grzywny (zlicytować
    powiedzmy) a delikwent jest wolny, tylko pieszy ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 16. Data: 2011-06-28 14:22:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/28/2011 8:52 AM, mvoicem wrote:

    > Nawet jak od razu zapłaci?

    napisałem wcześniej, że jak nie ma gotówki przy sobie.

  • 17. Data: 2011-06-28 14:22:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/28/2011 8:53 AM, Johnson wrote:

    > Raczej inaczej.
    > Policja zajmuje samochód by zabezpieczyć zapłatę grzywny (zlicytować
    > powiedzmy) a delikwent jest wolny, tylko pieszy ;)

    Nie.
    Bo samochód niekoniecznie musi być jego.

  • 18. Data: 2011-06-28 14:31:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > Nie.
    > Bo samochód niekoniecznie musi być jego.

    Wielkie rzeczy. W Polsce też można zająć samochód "nie jego". Wystarczy
    że się znajduje w posiadaniu dłużnika.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 19. Data: 2011-06-28 14:32:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/28/2011 9:31 AM, Johnson wrote:

    > Wielkie rzeczy. W Polsce też można zająć samochód "nie jego". Wystarczy
    > że się znajduje w posiadaniu dłużnika.

    ale nikt sie w to nie bawi w policji. zostaniesz zatrzymany do czasu
    uiszczenia grzywny.

  • 20. Data: 2011-06-28 15:51:27
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 28 cze o godzinie 16:32, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > ale nikt sie w to nie bawi w policji. zostaniesz zatrzymany do czasu
    > uiszczenia grzywny.

    Czy z tego ma wynikać że czeska policja jest czeskim komornikiem? :)

    Nawet w dzikiej polsce, policja nie "bierze na dołek" dłużników :)
    Nie byłem w czechach od kilkudziesięciu już lat, ale z tego co piszesz
    oznaczałoby że czesi nie mają długów, lub też - że ich drogi święcą
    ...pustkami - skoro policja wsadza na dołek tych co mają długi :)

    --
    Robert