  • 1. Data: 2011-06-26 19:08:54
    Temat: Licencja na wypożyczanie multimediów
    Od: "Pawel" <l...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Robię rozpoznanie w sprawie licencji na wypożyczanie filmów i gier. A
    konkretnie:
    -czy zakup filmu np na allegro z trzeciej albo czwartej ręki a film ma
    licencje na wypożyczanie, to czy to załatwia sprawę jeśli chodzi o
    wypożyczanie? Wydaje mi się to niewystarczające. Wszak dosteje tylko napis
    na okładce, że z licencją do wypożyczania.
    -wypożyczalni otwierać nie zamierzam, tylko zamierzam uatrakcyjnić
    mieszkanie, które będę wynajmował (komuś, nie od kogoś:) ). Mam kilka filmów
    na dvd. Bez licencji do wypożyczania. Mam te filmy wynieść z wynajmowanego
    mieszkania, żeby nie naruszac prawa? To samo dotyczy konsoli do gier. Mam
    ową, nieużywam, chciałbym udostępnić osobie, która wynajmie mieszkanie.

    Z góry dziękuje za odp:)

  • 2. Data: 2011-06-26 19:20:10
    Temat: Odp: Licencja na wypożyczanie multimediów
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Pawel" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie naruszac prawa? To samo dotyczy konsoli do gier. Mam ową, nieużywam,
    > chciałbym udostępnić osobie, która wynajmie mieszkanie.

    sie zaprzyjaznij poprostu

  • 3. Data: 2011-06-26 19:30:07
    Temat: Re: Licencja na wypożyczanie multimediów
    Od: "Pawel" <l...@o...pl>

    > sie zaprzyjaznij poprostu

    No tak, ale chciałbym w ogłoszeniu poinformować o filmach i grach:)

  • 4. Data: 2011-06-26 21:00:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 21:30:07 +0200, "Pawel" <l...@o...pl> wrote:

    >No tak, ale chciałbym w ogłoszeniu poinformować o filmach i grach:)

    "Po zaprzyjaznieniu z najemca wynajmujacy zostawi swoje filmy i gry w
    wynajmowanym mieszkaniu".

    WAM