  • 21. Data: 2004-06-02 16:06:43
    Temat: Re: Mandat za jazdę bez biletu - nowy problem
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : 2) Czy bylbys tak uprzejmy dac mi powyzsze inwektywy na pismie?
    :
    nie przeginaj paly bo ja wykorzystam to co bylo napisane przez Ciebie i
    skierowane do mojej osoby. I wcale nie musi byc to na kartce. W poscie sa
    wystarczajace informacje.
    P.

  • 22. Data: 2004-06-02 16:07:41
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Mhmmm....a w szczególnosci takie: "nie będe płacił za przejazdy bo pojazdy
    > są stare i brudne".

    Heh ... widzę, że się dziwisz ...
    Informacj linki dla ciebie :

    Dziś: 02/06/2004
    Aktualny ustrój:Demokracja
    Gospodarka:Rynkowa (Kapitalizm)

    Luxne wnioski:

    Masz podejście lekko nakazowo-rozdzielcze. Dziś na świecie gospodarki
    rynkowej nie sprawuje już władzy metodami nakazowo-rozdzielczymi.
    Jedyny sposób to: "płacę, więc wymagam".

    Ale przepraszam kanarze ... wiem ... ty byś chciał bym podchodził do
    tego na zasadzie PŁACISZ, ANAS GÓWNO OBCHODZI, ŻE JEDZIESZ ZAŻYGANYM
    POJAZDEM ...

    Stary ... skup się , nachapaj w łapę, będziesz miał na bilet PKP
    INTERCITY ... Przejedź się i porównaj to do swoich standardów.

    Jesli masz opory - lecz się ... Szczerze wierzę w powodzenie ...
    Może jeszcze coś zrozumiesz...

    A ponadto- *PLONK* kanarze ...

    Użytkownik , który zaczął wątek nie pytał czy może powinien zapłacić
    czy nie (nie prosił o odpowiedź o mentalności kanara). Zapytał:

    1. Czy moje uzasadnienie, że wsiadałem w dobrej wierze na przystanku
    autobusowym KZK GOP posiadając ważny miesięczny bilet KZK GOP będzie
    miało
    jakąś wartość w sądzie?

    Odpowiedź - Tak ... Nie znasz sytuacji ... Jeśli człowiek ów będzie w
    stanie udowodnić,. że niemożliwym było odczytanie do jakiego busu
    wsiada (ma 150 cm wzrostu, był tłok wiec nie widział oznaczeń autobusu
    a wiedział , że o tej porze tylko jego bus powinien jechać) , Z
    przystanku hooligani buchnęli tablice informacyjne, więc tez lipa z
    twoim wspanialym tlumaczeniem) ... Gdybać dalej ? Syt nie była jasno
    przedstawiona z takimi szczegółami, które spokojnie mogłyby wpłynąc na
    przebieg potencjalnego procesu ...

    Co więcej .. wielce prawdopodobne że postępowanie sądowe sie nie
    odbędzie ... Jestem w stanie się założyć ... Ale z łapówkarzami ,
    którzy posądzają mnie o łamanie PRAWA KARNEGO bucu się nie zakładam
    ... Kradzież opdlega pod KK a nie KC czy prawo przewozowe ... JEMIOLE .

    Pytanie kolejne :
    2. Czy firma windykacyjna może ode mnie wymagać zapłaty swoich kosztów
    operacyjnych? Paragraf 481 KC mówi jedynie o odsetkach!

    Czegoś się pan panie kanar nie ustosunkował do tego ? Olewasz to, że
    firma działająca byćmoże w imieniu i na rzecz twej fremki próbuje
    wymusić nienależne pieniądze ? (nie wiem , czy wuierzytelność w pełni
    scedowano)

    Pytanie 3 - ... Ehhh .. nie chce mi sie kanarze ... i tak nie
    zrozumiesz ...

    *PLONK*

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 23. Data: 2004-06-02 16:34:32
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c9ktun$68d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A ponadto- *PLONK* kanarze ...

    Był w tym pierwszy. Twojego plonka już nie widzi.Więc po co to chamstwo
    promieniujące z twego posta?

    Leszek

  • 24. Data: 2004-06-02 16:43:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Był w tym pierwszy. Twojego plonka już nie widzi.Więc po co to chamstwo
    > promieniujące z twego posta?

    Bo tak został wychowany - jemu to wsio ryba czy przeczytam jego wulgaryzmy
    czy nie...wazne zeby je z siebie wyrzucic, w miare mozliwosci publicznie.

    pdr
    Olo

  • 25. Data: 2004-06-02 16:45:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Czy nastąpiło skuteczne doręczenie wezwania ?

    Tak, w autobusie.

    > List zwykły przecież nigdy nie dochodzi ;) Jeśli ktoś twierdzi inaczej
    > niech to udowodni ...

    Podpisał.

    > Powtarzam warunek - skutecznie doręczone wezwanie ...
    > Z drugiej strony - nie jestem prawnikiem , ale KC konkretnie przedstawia
    > jak przedawniają się takie roszczenia ... Prawo przewozowe narzuca
    > wygodny "dla siebie" manewr w postaci owego wezwania ... Pytanie ... czy
    > na podstawie cywila , nie da się uwalić założeń tej ustawy ...

    Przeczytaj jeszcze raz przepisy kodeksu cywlinego o umowie przewozu,
    zaraz na samym początku.

    KG

  • 26. Data: 2004-06-02 17:02:16
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Bo tak został wychowany - jemu to wsio ryba czy przeczytam jego wulgaryzmy
    > czy nie...wazne zeby je z siebie wyrzucic, w miare mozliwosci publicznie.

    Słoma którą gubi wskazywałaby, że mieszka w miejscowości do której nawet
    PKS nie dochodzi. Skąd więc jego głęboka wiedza na temat jazdy na gapę???
    ;)))))))))

    Pozdr
    Leszek

  • 27. Data: 2004-06-02 17:07:00
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.usunto>

    > 3. Czy firma windykacyjna przetwarzając moje dane osobowe, których jej nie
    > udostępniłem (mam zamiar napisać żądanie o ich natychmiastowe usunięcie -
    > zarówno do firmy windykacyjnej jak i do przewoźnika) naruszyła prawo?
    Jeśli

    JAkies dwa miesiace temu bylo cos glosno na ten temat. Slynny KRUK
    sciagajacy kase za Syfre+ chyba przez Sad Najwyzszy dostal wyrok, ze nie ma
    prawa dostawac danych osobowych abonentow.

    Fantom

  • 28. Data: 2004-06-02 17:22:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Tak, w autobusie.

    Na podstawie wezwania powstało roszczenie ... Inaczej nie byłoby
    udokumentowane ... Czytaj ze zrozumieniem ... Jak 1 wezwanie na
    miejscu potwierdzajace fakt zaistnienia roszczenia ma przerwac bieg
    przedawnienia w srodku , czyli np przy 10 miesiacu ???? Mysl !

    > Podpisał.

    JW ! ! ! !

    > Przeczytaj jeszcze raz przepisy kodeksu cywlinego o umowie przewozu,
    > zaraz na samym początku.

    Przeczytalem ... i co w zwiazku z tym ... jasniej mozesz ?

  • 29. Data: 2004-06-02 17:51:22
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Na podstawie wezwania powstało roszczenie ... Inaczej nie byłoby
    > udokumentowane ... Czytaj ze zrozumieniem ...

    Roszczenie powstaje w chwili gdy nie płacisz za przejazd. Kontroler
    jedynie wystawia wezwanie do zapłaty.

    > Jak 1 wezwanie na miejscu
    > potwierdzajace fakt zaistnienia roszczenia ma przerwac bieg
    > przedawnienia w srodku , czyli np przy 10 miesiacu ???? Mysl !

    Gdzie przeczytałeś o przerwaniu biegu przedawnienia? Przedawnienie
    biegnie od chwili wymagalności roszczenia czyli dnia wystawienia
    wezwania do zapłaty, na miejscu w autobusie. W tym samym dniu ulega
    zawieszeniu na okres do 3 miesięcy. Po upływie okresu zawieszenia znowu
    biegnie, a że uległo zawieszeniu od razu, to potem jest jeszcze rok. Co
    w tym niejasnego?

    > Przeczytalem ... i co w zwiazku z tym ... jasniej mozesz ?

    art.775, kodeks cywilny stosuje się o ile nie ma innych przepisów

    KG

  • 30. Data: 2004-06-02 17:53:14
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c9l2en$3st$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > miejscu potwierdzajace fakt zaistnienia roszczenia ma przerwac bieg
    > przedawnienia w srodku , czyli np przy 10 miesiacu ???? Mysl !

    Gwoli scislosci: roszczenie powstalo z chwila zajecia miejsca w autobusie
    nie kasując przy tym biletu. Od chwili doreczenia wezwania (w autobusie)
    stalo sie wymagalne.

    NoMAD