  • 11. Data: 2004-06-02 15:27:08
    Temat: Re: Mandat za jazdę bez biletu - nowy problem
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Za dwa miesiące dług będzie przedawniony ... nie pisz , nie reaguj ..
    > poczekaj jeszcze dwa miesiące (rok od dokonania przejazdu) ...

    Stasiu....my wiemy ze jestes z zamilowania zlodziejem, ale nie sprowadzaj na
    zla droge innych a przynajmniej nie wprowadzaj ich w blad.
    Jesli firma zna sie na rzeczy to raczej przyjdzie "cos sądowego". Jesli
    nie - ich problem.

    > Nie podawaj nazwiska ;) Bo siedzi tu dumny kanar z w/w firmy

    Sądząc po opisie "ponaglenia" (mały swistek wsadzony w drzwi) to
    zdecydowanie nie jest to dzialalnosc naszej firmy, lecz której z dwóch
    działających na tym rynku poprzednio (Arsen lub Andane) - my działamy o
    wiele bardziej profesjonalnie.

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2004-06-02 15:27:34
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > A trzeba było zapłacić a nie zapominać.

    Wiedziałem ;>

    > I tak zostałaby rozpatrzona odmownie - mamy takich dziesiątki.

    Potwierdzam ... tam nawet zasadne reklamacje są rozpatrywane negatywnie ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 13. Data: 2004-06-02 15:29:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > roszczenia będą bezpodstawne nie skieruje sprawy do sądu. Bo rozumiem, że
    > przypadku natychmiastowego orzeczenia wykonalności okres przedawnienia nie
    > będzie już biegł, czy się mylę?

    Z chwilą wniesienia pozwu bieg przedawnienia przerywa się - więc mogą go
    wniesc wlasciwie na dzien przed upływem terminu.

    > A to, że za nieuwagę trzeba płacić - hmmm problem w tym, że nie miałem
    > zamiaru nikogo oszukać.

    Ale oszukałeś i nie ma zadnego znaczenia czy zrobiles to swiadomie.

    > Miałem w kieszeni bilet sieciowy za 130 zł!

    Miałeś też paczkę chusteczek, klucze do domu i telefon komorkowy - i co z
    tego?

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2004-06-02 15:30:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]

    > zla droge innych a przynajmniej nie wprowadzaj ich w blad.
    > Jesli firma zna sie na rzeczy to raczej przyjdzie "cos sądowego". Jesli

    Ja równie dobrze wiem, że jesteś łapówkarzem, drecholem i innym
    badziewiem ... a jakoś zaciekle nie chwalę się wiedzą na twój temat...

    No ba ...

  • 15. Data: 2004-06-02 15:31:41
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Ja równie dobrze wiem, że jesteś łapówkarzem, drecholem i innym
    > badziewiem ... a jakoś zaciekle nie chwalę się wiedzą na twój temat...

    z całą stanowczością popieram!

  • 16. Data: 2004-06-02 15:50:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ja równie dobrze wiem, że jesteś łapówkarzem, drecholem i innym
    > badziewiem ... a jakoś zaciekle nie chwalę się wiedzą na twój temat...

    1) Zdaje sie sam w jednym z ostatnich wątkow dot. kontroli przyznales sie ze
    dla zasady okradasz przewoznikow, czyz nie?
    2) Czy bylbys tak uprzejmy dac mi powyzsze inwektywy na pismie?

    pdr
    Olo

  • 17. Data: 2004-06-02 15:51:19
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Potwierdzam ... tam nawet zasadne reklamacje są rozpatrywane negatywnie ;>

    Mhmmm....a w szczególnosci takie: "nie będe płacił za przejazdy bo pojazdy
    są stare i brudne".

    pdr
    Olo

  • 18. Data: 2004-06-02 15:54:30
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > 1) Zdaje sie sam w jednym z ostatnich wątkow dot. kontroli przyznales sie ze
    > dla zasady okradasz przewoznikow, czyz nie?

    Czytanie ze zrozumieniem jest ci obce widzę ... Wybaczam ... Jesteś
    kanarem.

    > 2) Czy bylbys tak uprzejmy dac mi powyzsze inwektywy na pismie?

    A ty kanarze ?

  • 19. Data: 2004-06-02 15:55:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c9kt60$2u8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Jeszcze parę postów temu myslalem ze mozna z tym zlodziejem i dresiarzem
    rozmawiac w miare normalnie. Coz....zmienilem zdanie.

    Plonk

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2004-06-02 16:05:01