  • 1. Data: 2006-07-22 01:37:55
    Temat: Mandat z ZTM, przedawnienienie i kilka innych przygód. Czy musze płacić?
    Od: jezus maria co ja robie <j...@j...pl>

    Witam!

    Przyłapano mnie na jeździe bez biletu. Nie raz nawet, a kilka. Oto daty
    i papiery jakie otrzymałem w sprawie "poszczegolnych" spraw:

    data przejazdu kwiecień 05 - nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    (z listopada 05) + wezwanie przedsądowe (z czerwca 06)

    data przejazdu maj 05 - potem przychodzila jakas makulatura z kruka
    inkaso, takie papiery jak wnioski o wsczecie egzekucji i inne pierdoly,
    jednak nie dostalem potwierdzenia z sadu zadnego ze cokolwiek wplynelo
    do dnia dzisiejszego (lipiec 06)

    data przejazdu październik 04 - makulatura z kruka taka jak :
    przedegzekucyjne wezwanie do zapłaty, ostateczne wezwanie do zapłaty i
    inne pierdoły (ale zadnych papierow z sadu dotyczacych tej sprawy
    rowniez nie mam)

    data przejazdu luty 05 - jak wyżej, makulatura i zadnych papierow z sadu
    + jakis list z ztm gdzie prosza zeby im cos wplacic

    znow maj 05 - jak wyzej smieszny list ze wysla sprawe do profesjonalnej
    firmy windykacyjnej + list smieszny z kruka

    Dodam ze oczywiscie nigdzie nie pracuje i ze sie ucze, moja
    pelnoletniosc jest jeszcze prawie ciepla ;).

    Zgodnie z tym co czytalem to roszczenia autobusiarzy sie przedawnily,
    czy to prawda?

    Pozdrawiam, Haposzczak.

  • 2. Data: 2006-07-22 01:41:00
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    jezus maria co ja robie wrote:
    > Witam!
    >
    > Przyłapano mnie na jeździe bez biletu. Nie raz nawet, a kilka.

    wio na pl.złodzieje

  • 3. Data: 2006-07-22 08:14:06
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    witam, nie pamietam dokladnie ale to jakos ze dwa lata musza uplynac,
    generalnie czas dziala na twoja korzysc, najlepiej zajrzec do archium
    grupy juz cos takiego chyba bylo, a te wszystkie papierki to oczywiscie
    do kosza-zaczac sie martwic jak odezwie sie komornik hehe

  • 4. Data: 2006-07-22 11:09:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Jul 2006 20:41:00 -0500,
    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> screamed:

    > wio na pl.złodzieje

    Na alt.pl.zlodzieje. Wolałbym, żeby oni istnieli tylko w Polsce
    alternatywnej.. \:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 13:09:05 user up 11045 days, 1:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A man is not complete until he is married -- then he is finished.

  • 5. Data: 2006-07-22 14:38:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Na alt.pl.zlodzieje. Wolałbym, żeby oni istnieli tylko w Polsce
    > alternatywnej.. \:

    Jak możesz... Przecież wtedy cała policja i reszta wymiaru
    sprawiedliwości poszłaby na bezrobocie! ;->

  • 6. Data: 2006-07-24 07:45:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 22 Jul 2006 16:38:24 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    Zostaliby im przecież kierowcy (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:44:57 user up 11047 days, 21:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Marijuana is nature's way of saying, "Hi!".