  • 1. Data: 2006-07-21 20:11:29
    Temat: prawo jazdy
    Od: <k...@p...onet.pl>

    witam:)
    mam pytanie w jakze aktualnej kwesti:
    gdzies mi sie obilo o uszy, ze jacys prawnicy wynalezli cos w przepisach na
    temat tych starych praw jazdy - czekam juz ponad msc na wymiane (bo stare
    prawko mialem wydane w innym miejscu niz mam zameldowanie) i jezdzac
    codziennie do pracy ma lekke "schize", co mi grozi jesli mie zatrzymaja do
    rutynowej kontroli:( jesli ktos cos slyszal i moze to jakims linkiem poprzec
    bede *bardzo* wdzieczny
    z gory thx i pozdr

  • 2. Data: 2006-07-21 21:02:29
    Temat: Re: prawo jazdy
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    Jeśli nie rzucasz się do policjantów, to w zasadzie poprzestają na
    pouczeniu.Niestety, dwie komendy wojewódzkie (Kraków i Poznań) nakazały
    podwładnym bezwzględnie nakładać mandaty.Policjant też człowiek,jeśli już
    musi to w praktyce wymierza za 50 zł.Są też i nieobliczalni narwańcy.
    Wszystko o tym temacie przeczytasz na forum policyjnym.Pzdr all

  • 3. Data: 2006-07-21 21:34:00
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Dnia Fri, 21 Jul 2006 23:02:29 +0200, jano1 napisał(a):

    > Wszystko o tym temacie przeczytasz na forum policyjnym.

    Mógłbyś podać adres do takiego forum?
    I czy trzeba pobrać lekcje u Adasia Niezgódki żeby skumać o czym tam piszą?