eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMandat z ZTM, przedawnienienie i kilka innych przygód. Czy musze płacić? › Mandat z ZTM, przedawnienienie i kilka innych przygód. Czy musze płacić?
    Date: Sat, 22 Jul 2006 03:37:55 +0200
    From: jezus maria co ja robie <j...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat z ZTM, przedawnienienie i kilka innych przygód. Czy musze płacić?

    Witam!

    Przyłapano mnie na jeździe bez biletu. Nie raz nawet, a kilka. Oto daty
    i papiery jakie otrzymałem w sprawie "poszczegolnych" spraw:

    data przejazdu kwiecień 05 - nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    (z listopada 05) + wezwanie przedsądowe (z czerwca 06)

    data przejazdu maj 05 - potem przychodzila jakas makulatura z kruka
    inkaso, takie papiery jak wnioski o wsczecie egzekucji i inne pierdoly,
    jednak nie dostalem potwierdzenia z sadu zadnego ze cokolwiek wplynelo
    do dnia dzisiejszego (lipiec 06)

    data przejazdu październik 04 - makulatura z kruka taka jak :
    przedegzekucyjne wezwanie do zapłaty, ostateczne wezwanie do zapłaty i
    inne pierdoły (ale zadnych papierow z sadu dotyczacych tej sprawy
    rowniez nie mam)

    data przejazdu luty 05 - jak wyżej, makulatura i zadnych papierow z sadu
    + jakis list z ztm gdzie prosza zeby im cos wplacic

    znow maj 05 - jak wyzej smieszny list ze wysla sprawe do profesjonalnej
    firmy windykacyjnej + list smieszny z kruka

    Dodam ze oczywiscie nigdzie nie pracuje i ze sie ucze, moja
    pelnoletniosc jest jeszcze prawie ciepla ;).

    Zgodnie z tym co czytalem to roszczenia autobusiarzy sie przedawnily,
    czy to prawda?

    Pozdrawiam, Haposzczak.