  • 1. Data: 2005-01-29 20:28:06
    Temat: Mandat od SOK-u
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam

    Dostałem mandat od SOKisty :/
    Tak się zastanawiam, co się stanie, jak go nie zapłacę?

    Wiem, że pytanie głupawe, ale ciekawość mnie zżera, a góglica mnie nie
    usatysfakcjonowała

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-01-29 20:34:44
    Temat: Re: Mandat od SOK-u
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scx wrote:
> [...]
    > Tak się zastanawiam, co się stanie, jak go nie zapłacę?
    >
    > Wiem, że pytanie głupawe, ale ciekawość mnie zżera, a góglica mnie nie

    Nie zapłać to się przekonasz.
    A, i koniecznie napisz na grupę. Mnie też to ciekawi.

  • 3. Data: 2005-01-29 20:41:11
    Od: scx <s...@w...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wyklepał:

    >Nie zapłać to się przekonasz.
    >A, i koniecznie napisz na grupę. Mnie też to ciekawi.

    Skąd ten cynizm?
    Zapomniałem dopisać, że jako student żadnych dochodów nie posiadam -
    więc komornik nie będzie miał co zająć. Kwota mandatu (50 zł) nie
    kwalifikuje mnie do wpisania na Krajowy Rejestr Dłużników.
    Więc co by się stało?

  • 4. Data: 2005-01-29 20:58:42
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    scx wrote:

> [...]
    > więc komornik nie będzie miał co zająć. Kwota mandatu (50 zł) nie
    > kwalifikuje mnie do wpisania na Krajowy Rejestr Dłużników.

    Kiedys bedziesz mial dochod i kiedys bedzie co zajac (mandat+osetki+oplaty),
    a i jak bedziesz kiedys potrzebowal zaswiadczenie z US(np. o niezaleganiu)
    to tez trzeba bedzie to zaplacic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-01-29 21:06:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Mithos napisał(a):
    > Kiedys bedziesz mial dochod i kiedys bedzie co zajac (mandat+osetki+oplaty),

    bez odsetek

    KG

  • 6. Data: 2005-01-29 21:27:01
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    > bez odsetek

    a czy ten mandat nigdy się nie przedawni?

    JackyX

  • 7. Data: 2005-01-29 21:28:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scx wrote:
> [...]
    > więc komornik nie będzie miał co zająć. Kwota mandatu (50 zł) nie
    > kwalifikuje mnie do wpisania na Krajowy Rejestr Dłużników.

    A czemu od razu cynizm. Ale musisz przyznac, ze takie pytanie jak twoje
    to raczej do szczytu inteligencji nie nalezy.
    A tak przy okazji komornik ma 10 lat na sciagniecie naleznosci.
    Za 10 lat tez nie zamierzasz pracowac?

  • 8. Data: 2005-01-29 21:33:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JackyX wrote:
    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > a czy ten mandat nigdy się nie przedawni?

    A i owszem przedawni sie. Po 3 latach. Maja sporo czasu na wysłanie tego
    do komornika, ktory ma na to 10 lat. Przed upływem 10 lat, wystarczy
    sprawę u komrnika ponowic, aby znowu mial 10 lat. I tak do emerytury.
    Generalnie jednak jestem za zasadą, ze jak się należało, to należy
    zapłacić, jak się nie należało to należy się odwołać, a nie uprawiać
    zasadę pocałujcie mnie w 4 litery.

  • 9. Data: 2005-01-29 21:35:57
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    witek napisał(a):
    > A tak przy okazji komornik ma 10 lat na sciagniecie naleznosci.

    3 lata

    KG

  • 10. Data: 2005-01-29 22:45:07
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> naskrobał/a w

    > do komornika, ktory ma na to 10 lat.

    Dlaczego tylko 10 lat?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    God must love stupid people, he made so many.