  • 1. Data: 2005-01-29 20:42:16
    Temat: Zielona Karta w USA
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Cześć!
    Mam pytanie dotyczące Zielonej Karty w USA. Mam tu linka
    http://www.americandream.de/p_greencard/faq03.html
    i na podstawie niego wywnioskowałem, że gdy wylosuje Zieloną Kartę, muszę w
    określonym czasie polecieć do USA i złożyć potwierdzenie.
    Zatem mogę wrócić do Polski i nie jestem zobligowany odwiedzać USA np. co
    roku, ani nie muszę przebywać w USA jakiegoś określonego czasu np. łącznie 1
    rok w ciągu 5 lat. (bo tak kiedyś słyszałem) i taką zieloną kartę posiadam
    do końca mojego życia i w każdej chwili mogę wyjechać i pracować w USA.
    Czy mój tok myślenia jest prawidłowy? gdzie są błędy? no i gdzie są haczyki
    w całej sprawie?
    dziękuję za wszelkie rady
    Marek

  • 2. Data: 2005-01-31 13:52:33
    Temat: Re: Zielona Karta w USA
    Od: fella <f...@w...pl>

    Marek wrote:
    > Czeoeae!
    > Mam pytanie dotycz?ce Zielonej Karty w USA. Mam tu linka
    > http://www.americandream.de/p_greencard/faq03.html
    > i na podstawie niego wywnioskowa?em, ?e gdy wylosuje Zielon? Kart?, musz? w
    > okreoelonym czasie polecieae do USA i z?o?yae potwierdzenie.
    > Zatem mog? wróciae do Polski i nie jestem zobligowany odwiedzaae USA np. co
    > roku, ani nie musz? przebywaae w USA jakiegooe okreoelonego czasu np. ??cznie 1
    > rok w ci?gu 5 lat. (bo tak kiedyoe s?ysza?em) i tak? zielon? kart? posiadam
> [...]

    Nonsens w calosci.

    http://uscis.gov/graphics/faqsgen.htm#greencard