  • 1. Data: 2005-01-29 20:25:55
    Temat: Zasada kierownictwa w administracji
    Od: "P.W" <p...@x...gazeta.pl>

    Witam,

    Coz studia informatyczne i wpadl sobie przedmiot Podsatawy prawa, i
    krotka praca do napisania a mianowicie
    Zasada organizacji i dzialania administracji publicznej
    i konktertnie zasada kierownictwa

    Jak to ugryzść, mam ksiazke od prawa ale tam tej zasady nie ma.
    ? Gdzie znajde jakies materialy informacje. i o co chodzi , moze ktos mi
    wytlumaczy, prawnie , bo niby rozumiem ale nie wiem czy napewno.Jezyk
    prawniczy to nie moj jezyk zdecydowanie.

    Pozdrawiam
    Pawel Wasilewski