  • 11. Data: 2005-01-07 00:06:14
    Temat: Re: Mandat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Priest p...@g...pl ...

    > ale niestety nie posiada pracy, a co się z
    > tym wiąże nie posiada żadnego źródła dochodów.

    wybacz ze zapytam, ale skoro nie ma dochodów to jak stac go na jezdzenie
    samochodem? Bo ja mam dochody a dla oszczednosci rowerkiem pomykam :)
    P.S. No dobra, nie tylko dla oszczednosci!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2005-01-07 09:03:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tomek wrote:

    > Ściagalność w zalezności od województwa od 60 do 80%. Totalna głupota
    > dawać mandat osobie bez stałych dochodów. Tomek

    Totalna głupota przekraczać prędkość jak się nie ma na mandat.

    jureq

  • 13. Data: 2005-01-07 09:31:00
    Od: Duży Miś <d...@a...pl>

    > Budzik wrote:
    > wybacz ze zapytam, ale skoro nie ma dochodów to jak stac go na jezdzenie
    > samochodem? Bo ja mam dochody a dla oszczednosci rowerkiem pomykam :)

    Może dlatego, że jak kolega napisał w swoim poście był to samochód
    rodziców, a oni go pewnie czasem tankują nawet. To wsiadł i pojechał.
    Moi też nie brali odemnie kasy za wypożyczenie samochodu :)

    P.S.
    A żeby było na temat to do mnie Urzad Skarbowy po mandat zapukał po roku

    Pozdrawiam
    Duży Miś

  • 14. Data: 2005-01-07 10:08:54
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 21:52:02 +0100, kam <X#k...@w...pl#X> napisał:

    > a jakieś inne propozycje?

    Ja proponuję mandat, z zamianą na publiczną chłostę w stosunku 10 zł=1
    rózga na goły tyłek. Sciągalność skoczyłaby do 99,99%

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 15. Data: 2005-01-07 11:34:40
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):
    > Ja proponuję mandat, z zamianą na publiczną chłostę w stosunku 10 zł=1
    > rózga na goły tyłek. Sciągalność skoczyłaby do 99,99%

    a ramach obowiązującego prawa? :)

    KG

  • 16. Data: 2005-01-07 12:11:40
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

    jak zawsze są dwie możliwości.

    można olać sprawę i jeżeli Twój brat nie podejmie przez dłuższy czas
    pracy to najprawdopodobniej nie zapłaci, a jak zapłaci to z niewielkimi
    odsetkami, bo to nie MPK i nalezność będzie ściągana w drodze
    administracyjnej a nie przez spółkę windykacyjną,

    albo zapłacić 100 i miec to z głowy:)

    Wybór należy do niego,

    Pozdrawiam

    Lanfaust

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2005-01-07 14:23:43
    Od: "Priest" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" wrote>
    wybacz ze zapytam, ale skoro nie ma dochodów to jak stac go na jezdzenie
    samochodem? Bo ja mam dochody a dla oszczednosci rowerkiem pomykam :)
    P.S. No dobra, nie tylko dla oszczednosci!

    Jechał akurat zawieźć moją babcię do szpitala na badania, bo niestety nikt
    inny nie miał na to czasu - rodzice pracują. A rowerkiem to ciężkoby było,
    bo jak na ramę? ;)

    ----------------------------
    Work smarter, not harder !
    Paweł Krok
    -------------

  • 18. Data: 2005-01-07 15:30:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Priest wrote:

    > Czy z unikaniem zapłaty (nie dlatego, że nie chce, ale dlatego że nie ma
    > środków finansowych) wiążą się jakieś konsekwencje?

    Komornik. Prędzej lub później.

    > Dadam jeszcze że jest to mandat kredytowany, no bo skąd miał mieć przy sobie
    > pieniądze jak ich nie ma. Samochód rodziców.

    'Na miejscu' można tylko dać łapówkę. Mandaty są wyłącznie 'kredytowe'.

  • 19. Data: 2005-01-07 15:32:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Priest wrote:

    > Jechał akurat zawieźć moją babcię do szpitala na badania, bo niestety nikt
    > inny nie miał na to czasu - rodzice pracują. A rowerkiem to ciężkoby było,
    > bo jak na ramę? ;)

    Jeśli sprawa była pilna (zagrożenie życia/zdrowia) - zawsze można się
    tłumaczyć stanem wyższej konieczności. Jeśli nie była - cóż, powinien
    jechać wolniej... 'Trzeba mieć fantazję _i_ pieniądze' ;->

  • 20. Data: 2005-01-07 17:02:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Duży Miś d...@a...pl ...

    > Może dlatego, że jak kolega napisał w swoim poście był to samochód
    > rodziców, a oni go pewnie czasem tankują nawet. To wsiadł i pojechał.
    > Moi też nie brali odemnie kasy za wypożyczenie samochodu :)

    pytam dlatego, ze skoro student taki nierozgarniety, ze nic swoich
    pieniazków nie ma, a jak z dziewczyna do kina chce wyjsc to musi rodziców
    prosic o kaske, to moze na mandacik równiez weźmie od rodziców? Wiem, wiem,
    bedzie lanie ale co tam... :)

    P.S. Do mnie za przewinienie w styczniu US zgłosił sie w grudniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")