  • 21. Data: 2005-01-07 22:44:46
    Temat: Re: Mandat
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > pieniazków nie ma, a jak z dziewczyna do kina chce wyjsc to musi rodziców
    > prosic o kaske, to moze na mandacik równiez weźmie od rodziców? Wiem, wiem,
    > bedzie lanie ale co tam... :)
    >
    > P.S. Do mnie za przewinienie w styczniu US zgłosił sie w grudniu.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    > b_u_d_z_i_k_6_1_ @poczta. kropka onet. kropka pl (adres antyspamowy, usuń
    także "_")
    > "Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może",
    > ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą."
    Jakoś nie słyszałem żeby w Polsce był obowiązek posiadania pieniędzy. Rodzice
    mogą mu fundować normalne wydatki. Mandat nie jest normalnym wydatkiem, takim
    jak dwa bilety do kina czy codziennie obiad. Tomek

  • 22. Data: 2005-01-07 22:54:31
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Totalna głupota przekraczać prędkość jak się nie ma na mandat.
    >
    > jureq
    I to jest chyba najmądrzejsze zdanie z wielu jakie padły w tym wątku. Prawo
    jazdy to darmowy pakiet usług. Jeśli tylko stosować się do zaleceń kodeksu to
    nie grożą dodatkowe wydatki. Każde niestosowanie się może spowodować koszty.
    Masz racje, ten ktoś to głupiec. Nie stać go było na dodatkowe płatne usługi a
    jednak chciał z nich skorzystać. Ale jest w doborowym towarzystwie. Takich
    pacanów jest na pęczki. Tomek

  • 23. Data: 2005-01-08 02:02:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomek k...@v...pl ...

    > Jakoś nie słyszałem żeby w Polsce był obowiązek posiadania pieniędzy.

    oczywiscie ze nie ma, jest za to obowiazek przestrzegania prawa, w
    szczególnosci przepisów PoRD, jest równiez obowiazek prawidłowego
    komponowania postów (m.in. wycinania wszystkiego co jest po delimiterze w
    poscie przedpiscy)

    > Rodzice mogą mu fundować normalne wydatki. Mandat nie jest normalnym
    > wydatkiem, takim jak dwa bilety do kina czy codziennie obiad.

    pewnie ze nie sa normalnym wydatkiem, sa karą.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 24. Data: 2005-01-08 13:21:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Priest p...@g...pl ...

    > wybacz ze zapytam, ale skoro nie ma dochodów to jak stac go na
    > jezdzenie samochodem? Bo ja mam dochody a dla oszczednosci rowerkiem
    > pomykam :)
    > P.S. No dobra, nie tylko dla oszczednosci!
    >
    > Jechał akurat zawieźć moją babcię do szpitala na badania, bo niestety
    > nikt inny nie miał na to czasu - rodzice pracują. A rowerkiem to
    > ciężkoby było, bo jak na ramę? ;)

    nie ładnie, nie dosc ze nie szanujesz swojego zdrowia, zdrowia innych
    uzytkowników dróg to jeszcze nie szanujesz zdrowia babci?
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 25. Data: 2005-01-08 19:41:17
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Ty to chyba jesteś urzędasem albo milicjantem, pouczać lubisz. Napisz po ludzku
    o co ci chodzi a nie wstawiaj gadki o jakiś delimiterach. I popatrz na te
    pierdoły co masz powypisywane na końcu. Tobie się pewnie wydaje że są śmieszne.
    A mnie że debilne, i też zajmuja miejsce. Dlatego ze tamten dostał mandat, czyli
    karę to rodzice nie muszą jej zapłacić. Co za kretyn daje kary pieniężne ludziom
    nie posiadającym pieniędzy. Takie postepowanie to głupota w najczystrzej
    postaci. Tomek

  • 26. Data: 2005-01-09 00:44:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomek k...@v...pl ...

> [...]
    > zapłacić. Co za kretyn daje kary pieniężne ludziom nie posiadającym
    > pieniędzy. Takie postepowanie to głupota w najczystrzej postaci. Tomek

    nie jestem ani urzedasem ani milicjantem - mozesz byc pewien.
    Co do jakiegos delimitera - poczytaj zasady netykiety, ok?
    Co do sygnaturki - ma 4 linijki wiec jest ok, a to ze nie podoba ci sie jej
    zawartosc - przyjmuje do wiadomosci!
    Co do karania ludzi bez pieniedzy - twoim tokiem rozumowania mozna dojsc do
    konkluzji ze ludzie którzy nie maja pieniedzy, moga jezdzic samochodem jak
    im sie podoba, bo karanie ich to głupota.
    IMO jezdzenie samochodem i nie liczenie sie z tym ze mozna dostac mandat to
    głupota - niestety "milicja" czai sie na łapóweczki wszedzie!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")