  • 1. Data: 2005-01-06 15:35:00
    Temat: Zakup samochodu- komornik - Pilne !
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Witam

    Mam nastepujacy problem, od jakiegos czasu szukalem samochodu dostawczego do
    firmy, znalazlem intresujacy i zostawilem 2k zl zaliczki. W miedzy czasie
    (dzisiaj :) ) znalazlem inne auto. Okazalo sie ze osoba ktora ma na sprzedaz
    auto nr 2 ma znajomego w miejscowosci gdzie jest samochod nr 1. I teraz
    pojawia sie problem, mianowicie, okazuje sie ze najprawdopodobniej
    wlasciciel (albo juz nie) pojazdu nr 1 ma doczynienia z komornikiem
    (zaznaczam ze nie jest to inf potwierdzona). Samochod nr 1 zostal
    sprowadzony do PL przed grudniem 2003r i do tej pory stoi na posesji
    wlasciciela, nie jest jeszcze naprawiony itp. - ten sam fakt jest juz
    podejrzany - bo kto chce miec tak dlugo zamrozone pieniadze. Umowililem sie
    z wlascicielem ze (w tym albo przyszlym tyg) przyjade z polową pieniedzy za
    auto, dostane wszystkie dokumenty itp, i bede mogl je rejestrowac a ten
    facet za okreslona sume naprawi auto. Czyli teoretycznie bedzie ono moje (
    pozostala kwote przywioze jak bede odbieral juz moje auto). Drugi dziwny
    fakt, przeciez moge dac polowe pieniedzy, i pozniej powiedziec ze juz dalem
    calosc, w koncu auto jest juz zarejestrowane na mnie itp, kto by sie na cos
    takiego zgodzil ?:) I teraz wlasciwe pytanie, czy jest mozliwosc sprawdzenia
    czy samochod nadal nalezy do tej osoby, czy nie zajol go komornik itp. Jesli
    nie ma mozliwosci to co w przypadku gdy np ja dam polowe kasy za auto, i
    okaze sie ze zajol je komornik ?
    Dziekuje z gory za odpowiedz.