  • 1. Data: 2005-01-06 14:06:58
    Temat: Urlop na żądanie
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Witam,

    Czy istnieje coś takiego jak urlop na żądanie. Chodzi o to że muszę wziąć
    jeden dzień i to bez względu, czy szef chce mi go dać. Potrzebuję...

    Pozdrawiam,

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm

  • 2. Data: 2005-01-06 14:13:46
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > Czy istnieje coś takiego jak urlop na żądanie. Chodzi o to że muszę wziąć
    > jeden dzień i to bez względu, czy szef chce mi go dać. Potrzebuję...

    Tak. zgodnie z Kdoeksem pracy 4 dni w roku. dzwoni pan do pracodawcy i mowi, ze
    nie przychodzi - wystarczy zadzwonic rano.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-01-06 14:18:05
    Od: Roland Zerek <r...@p...fm>

    Pawel Kozik napisał(a):

    > Tak. zgodnie z Kdoeksem pracy 4 dni w roku. dzwoni pan do pracodawcy i mowi, ze
    > nie przychodzi - wystarczy zadzwonic rano.

    Dzieki serdeczne :-)

    --
    Roland
    r o l a n d z (at) poczta fm

  • 4. Data: 2005-01-06 14:20:51
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy istnieje coś takiego jak urlop na żądanie. Chodzi o to że muszę wziąć
    > jeden dzień i to bez względu, czy szef chce mi go dać. Potrzebuję...

    Tak ... 4 dni na niedyspozycję. Ale lepiej dogadac sie z szefem.

  • 5. Data: 2005-01-06 17:56:10
    Od: Szyszkowa <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Roland Zerek napisał:

    > Witam,
    >
    > Czy istnieje coś takiego jak urlop na żądanie. Chodzi o to że muszę
    > wziąć jeden dzień i to bez względu, czy szef chce mi go dać. Potrzebuję...
    >
    > Pozdrawiam,

    Masz 4 dni - tak jak pisali przedmowcy. Ale to nie jest tak, ze
    pracodawca MUSI wyrazic na to zgode.
    Wiec moze mimo wszystko sie dogadaj :)

  • 6. Data: 2005-01-06 18:44:28
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Art. 167.2. Pracodawca jest obowiązany udzielić na żądanie pracownika i w
    terminie przez niego wskazanym nie więcej niż 4 dni urlopu w każdym roku
    kalendarzowym. Pracownik zgłasza żądanie udzielenia urlopu najpóźniej w dniu
    rozpoczęcia urlopu.

    wg mnie - MUSI
    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 7. Data: 2005-01-06 18:47:25
    Od: "Maciek" <s...@w...vectranet.pl>

    Wszystko ok !! Ale co do rana to nie wiem ,czy tak jest !! U mnie w firmie
    trzeba 12 godzin przed rozpoczęciem zmiany - ale to jest napisane w
    zakładowym regulaminie pracy !! A każdy zakład ma swój wewnętrzny regulamin,
    powinien mieć .

  • 8. Data: 2005-01-06 18:52:25
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    kp, mowi o zgloszeniu checi wykorzystania urlopu na zadanie najpozniej w
    dniu jego rozpoczecia (czyli po fakcie tez......., niekoniecznie przed
    rozpoczeciem pracy), jak sie to ma do istniejacych regulaminow
    wewnatrzzakladowych - nie wiem. Faktem jest jedynie to ze pracodawcy wola
    wiedziec z wyprzedzeniem o tym ze pracownika nie bedzie w pracy.........

  • 9. Data: 2005-01-06 19:07:13
    Temat: Re: Urlop na =BF=B1danie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zakładowym regulaminie pracy !! A każdy zakład ma swój wewnętrzny regulamin,
    > powinien mieć .

    Prawo uchwalone przez Sejm jest nadrzedne w stosunku do "jakichstam"
    przepisow wewnetrznych i regulaminow ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-01-06 19:28:03
    Od: "JFRad" <...@...net.pl>

    Użytkownik "Maciek" <s...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba 12 godzin przed rozpoczęciem zmiany - ale to jest napisane w
    > zakładowym regulaminie pracy !! A każdy zakład ma swój wewnętrzny

    Regulamin pracy niestety nie może stanowić unormowań
    mniej korzystnych aniżeli Kodeks Pracy.
    Więc taki zapis jest nieobowiązujący.

    J.K.