  • Data: 2003-09-15 15:23:26
    Temat: Re: Ma??e?stwo, a zgoda od biskupa..
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org> wrote:
    > Ja przynajmniej zaglądam do przepisów przed zadaniem pytania
    > na grupie.
    nawet nie wiem do jakich przepisów mam zaglądać w tej materii.
    prawo kościelne mnie nie interesuje.

    mam uznać, ze żyję w państwie kościelnym i pytać księdza?
    prawo reguluję sprawę wyznań obowiązujących w Polsce.
    jeśli ktoś tutaj się orientuje czy i jak mogą wyglądać umowy dwustronne
    z kościołem i czy np. ten papierek, który mam podpisać jest legalny od
    strony prawa to będę wdzięczny.. nie wiem co ma wspołnego tutaj prawo
    kanoniczne. nie ono jest moim wyznacznikiem.

    > Właśnie widzę po Twoich wypowiedziach w tym wątku ;P
    nie zrozumiałeś..
    ja zadałem poste pytanie nie związane z kwestiami wiary..
    a Ty mi dajesz pogadankę jaką kiedyś słyszałem na lekcji religii
    gdy jeszcze na nią chodziłem.

    to nie jest z mojej strony epitet obraźliwy, a stwierdzenie faktu.

    > Hm? A po co mi ta wiadomość? Ja mieszkam obecnie znacznie dalej
    > na północ.
    może jakiemuś Twojemu znajomemu się przyda.

    Artur Górniak