  • Data: 2003-09-16 08:01:04
    Temat: Re: Małżeństwo, a zgoda od biskupa. - krótkie podsumowanie
    Od: "Wojciech "Sas" Cieciwa" <c...@a...zarz.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pierwek <p...@o...pl> wrote:
    [...]
    > 3. W sprawie chrztu dzieci rodziców którzy nie wzięli ślubu kościelnego.
    > Ksiądz nie może nikomu odmówić sakramentu chrztu. I tu możnaby zakończyć
    > temat. Ale uświadomię Ci jeszcze, że księdzu zależy żeby powiększyć grono
    > owieczek bożych tak , że na pewno z chęcią udziela chrztów.

    To jest teoria, a praktyka wykazuje, ze jak rodzice nie maja slubu
    koscielnego, to ksieza NIE udzielaja nawet podstawowych sakramentow ...
    I znam to ze zmagan czesci mojej rodziny.

    Sas.
    --
    {Wojciech 'Sas' Cieciwa} {Member of PLD Team }
    {e-mail: c...@a...zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}