  • Data: 2003-09-16 15:08:31
    Temat: Re: Małżeństwo, a zgoda od biskupa. - krótkie podsumowanie
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :))) ). W zasadzie nie powinien chyba być spowiadany... (jak myślicie)?

    Nie musi, nie powinien i nie będzie spowiadany , ponieważ właśnie

    > chrzest zmywa grzech pierworodny (odziedziczony po Adamie i
    > Ewie).

    Na 100%, bo sam to przechodziłem niedawno ;-)

    > Ale innych grzechów się nie popełniło bo nie było się świadomym członkiem
    > kościoła...

    No, prawie ;-)

    Mówi dokładnie o tym katechizm: "Przez chrzest zostajemy wyzwoleni od
    grzechu" (1213).

    Chrzest to taki reset, który oczyszcza ze wszystkich brudów przeszłości.

    Pozdrr.,
    Boa.