  • 1. Data: 2004-02-21 08:31:07
    Temat: MPK i firma windykacyjna
    Od: PollecK<p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Dosalem ostatnio (20.02.2004) pisemko od jakiegos windykatora z Pily, ze mam
    zaplacic kare za przejazd bez waznego biletu MPK + odsetki. Cala sprawa miala
    miejsce 16.08.1998. Firma z Pily z dniem 09.12.2002 zakupila od firmy z
    Wroclawia moja wierzytelnosc. Od momentu jazdy bez biletu dostalem jedno pismo
    od poprzedniej firmy (jakos to bylo we wrzesniu 1998) i dalej sprawa byla cicha.
    Czy sprawa ta nie powinna byc uznana za przedawniona? Druga sprawa, czy
    naleznosc za jazde bez biletu nalezy sie firmie windykacyjnej? Napisali oni w
    pismie, ze Naleznosc Glowna + odsetki nalezy przelac WYLACZNIE na ich numer
    konta. Dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Rafal z Wrocka

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-21 08:38:33
    Temat: Re: MPK i firma windykacyjna
    Od: PollecK<p...@p...onet.pl>

    no ok to ta sama firma co post o MPK wczesniej :) P.R.E.S.C.O <- nazywaja sie
    dziwnie podobnie co pewne tanie winko z tym ze zamiast P jest F :) Chyba
    rzeczywicie szukaja takich co im zaplaca :) a Tak na marginesie mozecie podac
    podstawe prawna do tego ze ta sprawa jest przedawniona ? Dzieki.
    PollecK

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-21 08:41:03
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "PollecK" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest F :) Chyba rzeczywicie szukaja takich co im zaplaca :) a Tak na
    > marginesie mozecie podac podstawe prawna do tego ze ta sprawa jest

    No OK!, przewertuj już istniejące wątki, a odpowiedź
    znajdziesz.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z

  • 4. Data: 2004-02-21 09:41:36
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    PollecK wrote:
    [...]

    Po prostu to zignoruj, szkoda czasu oraz na znaczek i koperte zeby im
    cokolwiek wysylac.

    marekz

  • 5. Data: 2004-02-21 11:45:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > no ok to ta sama firma co post o MPK wczesniej :) P.R.E.S.C.O <- nazywaja
    sie
    > dziwnie podobnie co pewne tanie winko z tym ze zamiast P jest F :)

    Miło ze chociaz uczciwie zidentyfikowałeś się ze swoją grupą społeczną -
    jabole, jazda na gapę.... Pogratulować poziomu.

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2004-02-21 21:15:54
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

> [...]
    >
    > Miło ze chociaz uczciwie zidentyfikowałeś się ze swoją grupą społeczną -
    > jabole, jazda na gapę.... Pogratulować poziomu.

    oj droga Pani... owe wino to nie jabol. moze to nie La Rioja ale
    wszakze wino...

    pa

  • 7. Data: 2004-02-21 21:25:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > oj droga Pani... owe wino to nie jabol. moze to nie La Rioja ale
    > wszakze wino...

    Jednak ten gapowicz zdecydowanie zasugerował japcoka. Poza tym prosze do
    mnie nie mowic przez "Pani".

    pdr
    Olo