  • 21. Data: 2007-05-22 04:46:02
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f2t4sh$6cc$1@inews.gazeta.pl...

    > Przepraszam za glupawe odpowiedzi niektorych "Dyskutantow". Sadzilem ze
    > akurat na grupie >prawo< jest troche wiekszy poziom intelektualny.

    niestety tutaj wiekszosc to sedziowie, ktorzy doskonale czytaja miedzy
    wierszami, wiedza lepiej o co kto pyta i jak sprawa naprawde wyglada i
    feruja wyroki wedle uznania, czytam ta grupe od dlugiego juz czasu i
    niestety takich osob jak ty jest niewiele

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2007-05-22 05:19:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Takiego ojca można się chyba wyrzec z całym jego inwentarzem?

    To bardzo wygodne. Ale jakieś uzasadnienie takiego poglądu? Czemu ma sie
    liczyć tylko ostatni okres, gdy ojciec był w USA, w wcześniejsze 18 lat nie?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 23. Data: 2007-05-22 05:24:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > niestety takich osob jak ty jest niewiele

    Zaciekawiłeś mnie ...

    To znaczy jakich? Takich humanistów, inteligentów, geniuszy, .... Jakich?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 24. Data: 2007-05-22 05:25:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > niestety takich osob jak ty jest niewiele

    Zaciekawiłeś mnie ...

    To znaczy jakich? Takich humanistów, inteligentów, geniuszy, normalnych
    .... Jakich?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 25. Data: 2007-05-22 06:07:40
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 07:19:07 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > To bardzo wygodne. Ale jakieś uzasadnienie takiego poglądu? Czemu ma sie
    > liczyć tylko ostatni okres, gdy ojciec był w USA, w wcześniejsze 18 lat
    > nie?

    Dlaczego ? Ano proste, niech najpierw ojciec mi odda kasę zaległą za okres
    7 lat wraz z odsetkami, wówczas nie będę szukał sposobów na uniknięcie
    zastosowania mocno pokreconego prawa nade mną. Piszę celowo, Mówiąc o
    prawie, to w pewnych przypadkach jest ono dziwnie liberalne, jak chociażby
    taki dług mojego ojca wobec mnie z tytułu nigdy nie zapłaconych alimentów,
    uległo to prekluzji, bo ktoś tak sobie wymyslił.

    --
    Piotr

  • 26. Data: 2007-05-22 06:13:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr pisze:

    > Dlaczego ? Ano proste, niech najpierw ojciec mi odda kasę zaległą za
    > okres 7 lat wraz z odsetkami,

    Odrobinę logiki: gdyby ojciec miał kasę to by sobie sam zapłacił za ten DPS.

    Idąc twoim tokiem rozumowania to ty mu oddaj teraz to co wydał na ciebie
    przez 18 lat razem z odsetkami. Pewnie mu wystarczy na DPS.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 27. Data: 2007-05-22 06:14:12
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "Romislaw" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > Wyrodny jestes jakis- cos pomiedzy gnida, a pasozytem. Gdy placil bylo ok-
    > teraz czas oddac.:)

    >glupis, wyraznie napisal ze nie placil i zwial
    >a teraz chce "odebrac" to czego nie dal

    Czytac nie umiesz... glupis.

  • 28. Data: 2007-05-22 06:14:24
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 02:28:24 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Piotr pięknie wystukał/a:

    > Pozwij ojca do sądu za zalegle wobec Ciebie alimenty.

    Wydaje mi się, że uleglo to prekluzji, jestem w bledzie ?

    --
    Piotr

  • 29. Data: 2007-05-22 06:14:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr pisze:

    > Wydaje mi się, że uleglo to prekluzji, jestem w bledzie ?

    Jesteś. Nie uległo prekluzji tylko sie przedawniło.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 30. Data: 2007-05-22 06:22:20
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl>

    Dnia 22-05-2007 o 00:18:35 Bungo <b...@g...pl> napisał(a):

    > Sorki, przeoczylem najwazniejsze:

    Serdecznie dziekuję.
    Sytuacja stała sie dzięki Twojej odpowiedzi zdecydowanie jaśniejsza.
    Poziom grupy w porównaniu do innych jest mimo wszystko dużo wyższy od
    innych, do ideału jest daleko.
    W ciągu ostatnich kilku lat za sprawą "dzieci neostrady", poziom spadał,
    ale na dzis obserwuję, że tendencja została zahamowana.

    pozdrawiam

    --
    Piotr