  • 1. Data: 2007-05-21 17:47:14
    Temat: Kraków - prokuratura załatwia sprawy ...
    Od: "Mat" <m...@W...gazeta.pl>

    Cześć,
    pragnę zasięgnąć Waszej rady w sprawie paradoksalnej... (niestety).
    Po krótce - nie będę się rozpisywał czego dot. przestępstwo, w każdym razie
    polegało na fałszerstwie, którego dokonał lekarz.
    Sprawę zgłosiłem do prokuratury - gdzie ją pięknie ukręcono. Ponieważ posiadam
    niezbite dowody na fałszerstwo skierowałem sprawę do MS gdzie wskazałem na
    uchybienia w śledztwie - m.in. brak oznakowania przedmiotów dow.,
    przesłuchania niewłaściwych osób, zaniechania itp. przez prokuratorów w pewnym
    mieście powiatowym pod krakowem (które go prok. zajmowała się sprawą) oraz w
    Krakowie.
    MS przesłało moje zażalenie do prok. apelacyjnej w Krakowie z prośbą o
    wyjaśnienie sprawy i rozpoznanie właściwości stawianych zarzutów wobec
    prokuratorów. Ta z kolei przesłała zażalenie do miejsca pracy jednego z
    prokuratorów, tzn. do prok. okr. w Krakowie. Ta z kolei uznawszy, że najlepiej
    o sprawie wie prokurator rej. (wobec którego podniosłem najwięcej zarzutów)
    przesłała pismo do niego z informacją, aby rozeznał sprawę i w przypadku braku
    nowych okoliczności poinformował mnie o jak to ujęto "sposobie załatwienia
    sprawy".
    Pytanie naiwne: Czy takie praktyki są normalne ? Przecież to paradoks...
    Dodam, że w dodatku prok. rejonowa tego miasteczka nie jest właściwą do
    rozpatrywania w sprawie, bo przestępstwo zostało poczynione w Krakowie.

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-05-22 08:24:49
    Temat: Re: Kraków - prokuratura załatwia sprawy ...
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > mieście powiatowym pod krakowem (które go prok. zajmowała się sprawą) oraz w

    Olkusz?

    zyga
    --
    warning!