  • 11. Data: 2005-12-23 10:04:59
    Temat: Re: Lżenie IV RP i kaczego wodza.
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 23.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    > Użytkownik "Wojtek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > wolno wyrazac swoje pogladay ale nie wolno obrazac innych.

    Ciebie wolno.

    --
    Piotrek

  • 12. Data: 2005-12-23 10:09:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciebie wolno.

    ten mezczyzna w media markt nie robi zakupów

  • 13. Data: 2005-12-23 10:20:42
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    gazeta.pl> napisal/a:

    > ten mezczyzna w media markt nie robi zakupów

    Rzeczywiście nie robię.
    Domyślam się że imaginujesz sobie iż zabłysnąłeś wyrafinowanym dowcipem.

    --
    Piotrek

  • 14. Data: 2005-12-23 10:22:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    > Dnia 23.12.2005 Przemek R...
    > <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij. \

    > Rzeczywiście nie robię.
    tak myslalem

    > Domyślam się że imaginujesz sobie iż zabłysnąłeś wyrafinowanym dowcipem.

    to nie dowcip to stwierdzenie faktu

  • 15. Data: 2005-12-23 10:32:33
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 23.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

    [...]

    > tak myslalem

    > to nie dowcip to stwierdzenie faktu

    Co Cię tak w tym fakcie zafascynowało że postanowiłeś podzielić się swą,
    narodzoną w pocie czoła i bólach, myślą ze światem?

    --
    Piotrek

  • 16. Data: 2005-12-23 13:14:25
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Tzn?Skonkretyzuj proszę.

    Konkret jest taki, że obywatel przebywający za granicą i nie uczestniczący w
    pierwszej turze wyborów prezydenckich, nie mógł uczestniczyć w drugiej turze
    wyborów.
    Ciasny umysłowo: Kaczor - nie jest moim prezydentem.

    A teraz niech mnie łapią i wnioskują o ekstradycję

    hants

  • 17. Data: 2005-12-23 13:46:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Hants [hants@CUT_ITvp.pl] napisał:

    > A teraz niech mnie łapią i wnioskują o ekstradycję

    Kiedyś wrócisz :-) Zresztą większość krajów lżenie głów państw obcych
    również uważa za przestępstwo (w Polsce art. 136§3 kk), tak więc na
    Twoim miejscu nie liczył bym nawet na ekstradycję. Załatwią to na
    miejscu. Możesz się już zacząć bać :-)

  • 18. Data: 2005-12-23 14:03:16
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > również uważa za przestępstwo (w Polsce art. 136§3 kk), tak więc na
    > Twoim miejscu nie liczył bym nawet na ekstradycję. Załatwią to na

    Masz oczywiście rację. Ja tylko dodam, że częśc tego, o co chodzi
    pytaczom w podobnych sytuacjach (elekcja Kaczyńskiego i dosadne
    komentarze) to nie żadne lżenie a krytyka. A ta jest dozwolona, rzecz
    oczywista z wolności słowa.

    Zresztą nie widzę powodu, żeby kogokolwiek lżyć. Obojętnie czy to
    prezydent czy lump. Za to krytyka wskazana, nawet dosadna, szczególnie w
    przypadku tak ważnego urzędu.

    Pamiętajmy jaki jest sens ochrony prezydenta - chodzi o poszanowanie
    urzędu a nie człowieka. Człek niech zapracuje na szacunek.

    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 19. Data: 2005-12-23 14:28:45
    Od: "Wojtek" <j...@N...pl>

    > 2) Czy naprawdę wolno mi wyśmiewać murzynów, niepełnosprawnych, żydów,
    > gejów, itp...

    z tego co widze, to w Polsce jest to dopuszczalne. w stosunku do
    niepelnosprawnych uwazam za szyderstwo brak podjazdow czy wind do budynkow,
    wysokie krawezniki itp.
    wobec gejów nie ma w Polsce spolecznego (ani politycznego) przyzwolenia i
    dlatego wysmiewaja sie z nich wszyscy, bija podczas manifestacji itp.
    wobec spolecznosci zydowskiej atmosfera jest wroga od niepamietnych czasow,
    wysmiewaja sie z nich nawet politycy i księża.
    Murzyni sa przez nasz katolicki narod traktowani jak cos gorszego, glupszego
    i bardziej prymitywnego. Wielu czarnoskorych opowiadalo o codziennych
    ponizeniach jakich doswiadczali w naszym kraju.

    Twoje przyklady sklaniaja mnie do twierdzenia ze skoro jest przyzwolenie na
    takie rzeczy, to wolno.

    W takim razie moge zaryzykowac twierdzenie, ze dzisiaj maly Kaczorek z
    pękatym brzuszkiem wygladal smiesznie skladajac przysiege prezydencka.
    --
    wojtek

  • 20. Data: 2005-12-23 19:26:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ciebie wolno.

    Ale wtedy to nie obrażanie a stwierdzenie faktu;)))A mamy w Polsce wolność słowa
    więc żadne prawo nie zabrania dokonywania oceny intelektu drugiej osoby.

    Pzdr
    Leszek