  • 1. Data: 2005-12-23 00:25:42
    Temat: Prawo rasowe w Polsce to fakt?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Pozwał kelnerkę do sądu, bo nie dostał kawy
    Częstochowski sąd uniewinnił kelnerkę, która odmówiła podania kawy
    klientowi. Mężczyzna chciał wypić kawę w przeznaczonej wyłącznie dla kobiet
    kawiarni "Babie Lato".
    To pierwszy taki lokal w regionie, budzący wiele emocji. Obowiązuje w nim
    zasada, że mężczyzna może wejść tylko pod warunkiem, że założy damską
    perukę.

    Pochodzący z Opola klient nie chciał włożyć peruki. W dodatku podał kelnerkę
    do sądu, gdy ta odmówiła podania mu kawy. Sąd uznał jednak, że skarga jest
    bezzasadna, bo zgodnie z prawem każda usługa może być skierowana do
    określonych odbiorców, a więc na przykład wyłącznie do pań. Oprócz tego sąd
    orzekł, że kelnerka nie odmówiła wykonania usługi, tylko przedstawiła
    warunki, na jakich usługa może zostać wykonana...

    http://wiadomosci.onet.pl/1217076,69,1,0,120,686,ite
    m.html

    Zgadniecie gdzie sąd popełnił błąd? ;)

    --
    Polecam: www.niebianska.republika.pl

  • 2. Data: 2005-12-23 00:36:03
    Temat: Re: Prawo rasowe w Polsce to fakt?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sky napisał:
    [..]
    > Zgadniecie gdzie sąd popełnił błąd? ;)

    Kobiety nie były szykanowane koniecznością zakładania peruk ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-12-23 00:47:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sky [s...@o...pl] napisał:

    Po co mamy zgadywać. Taż dyskutujemy o tym burzliwie już od południa
    na tym forum. Pasiło by przejrzeć przynajmniej posty z ostatniego
    czasu.

  • 4. Data: 2005-12-23 08:53:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dofhfr$4q3$1@atlantis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Sky [s...@o...pl] napisał:
    >

    > Po co mamy zgadywać. Taż dyskutujemy o tym burzliwie już od południa
    > na tym forum. Pasiło by przejrzeć przynajmniej posty z ostatniego
    > czasu.

    Ale przynajmnie w tym wątku od razu wiadomo o co chodzi, bo prócz
    linka, pod którym wkrótce nic już nie będzie albo będzie zupełnie co
    innego, został zacytowany fragment artykułu.
    Ale jeśli autor pierwotnego wątku jest tym, kim myślę, to shame on
    me:)

    Renata

  • 5. Data: 2005-12-30 22:58:44
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Płeć to nie rasa.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 6. Data: 2006-01-13 22:28:28
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Płeć to nie rasa.

    Udowodnij ;)

    A poza tym dyskryminacja rasowa od płciowej nie różni się, zarówno
    przejawami jak i efektami.

  • 7. Data: 2006-01-14 13:49:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Udowodnij ;)
    >
    > A poza tym dyskryminacja rasowa od płciowej nie różni się, zarówno
    > przejawami jak i efektami.

    I dwa tygodnie o tym myślałeś(-aś).

    --
    Pzdr