  • 21. Data: 2005-12-24 10:53:14
    Temat: Re: Lżenie IV RP i kaczego wodza.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czy ktoś podejmie się określenia co wolno względem Kaczych Braci

    Mysle, ze opinia Zwiazku Literatow Polskich w kwestii, czy miesci sie to w
    granicach satyry - powinna wystarczyc jako podstawa do ew. sporow sadowych.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 22. Data: 2005-12-24 13:21:40
    Od: pipipi <d...@i...pl>

    Tiger wrote:

> [...]
    > granicach satyry - powinna wystarczyc jako podstawa do ew. sporow sadowych.

    To badzo zacna instytucja. Niejaki Putrament nia kierowal swego czasu. :-P

  • 23. Data: 2005-12-24 14:20:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tiger napisał:
    > Mysle, ze opinia Zwiazku Literatow Polskich w kwestii, czy miesci sie to w
    > granicach satyry - powinna wystarczyc jako podstawa do ew. sporow sadowych.

    Buacha chacha cha cha !!!!!!!!
    Ubawiłem się teraz setnie :)

    Mówisz, że oskrażą mnie za wyśmiewanie się z wad kaczki?
    No to od dziś zaczynam!

    pozdrawiam
    Arek

    --