  • 21. Data: 2007-12-21 11:21:42
    Temat: Re: Lojalka a wyliczenie kosztów szkolenia
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 21:29:23 +0100, Silmariena napisał(a):

    > Dobry wieczór
    >
    > Najgorsze, że sprawa rozbija się o jeden miesiąc. Tyle mi braknie...

    A ja z innej beczki zapytam:
    - skoro miało być "szkolenie" - zakładam iż otrzymałaś jakieś kwity w
    postaci np. certyfikatu, świadectwa ukończenia kursu/szkolenia, coś
    materialnego świadczącego o tym że ukończyłaś/przebyłaś owe szkolenie? Masz
    jakiś kwit?

    Inna sprawa - skoro to była praca - otrzymałaś od zakładu pracy diety
    (podróż służbowa)?
    To że zakład opłacał Ci noclegi - to tylko sobie zmniejszał koszty, bo
    gdybyś samo sobie opłacała noclegi - musiał by Ci dodatkowo wypłacić 50%
    diety. A to jest ściśle uzależniona od kraju w którym pracujesz (np. dieta
    dla Francji ~45Euro/doba).

  • 22. Data: 2007-12-21 16:59:33
    Od: "Silmariena" <s...@w...wp.pl>

    Herald napisał:

> [...]
    > postaci np. certyfikatu, świadectwa ukończenia kursu/szkolenia, coś
    > materialnego świadczącego o tym że ukończyłaś/przebyłaś owe

    Nie. Nic. Nie było szkolenia tylko normalna robota, to i skąd jakiś kwit
    miałby się wziąć?

    > Inna sprawa - skoro to była praca - otrzymałaś od zakładu pracy diety
    > (podróż służbowa)?

    Nie diety. Specjalny dodatek na okres szkolenia. Wyższy od diet.

> [...]
    > gdybyś samo sobie opłacała noclegi - musiał by Ci dodatkowo wypłacić
    > 50% diety. A to jest ściśle uzależniona od kraju w którym pracujesz

    Nie do końca, bo hotel kosztował 899EUR za miesiąc, a 30x50%x42EUR=630EUR

    Żeby nie wyjść na chciwą: To im się i tak opłacało, bo zatrudnienie
    pracownika na miejscu kosztowało by ich dużo więcej. Jak miałoby nam się nie
    opłacać, to nikt by nie pojechał. A za szkolenie chętnie bym zwróciła, bo w
    końcu to coś, co by mi się przydało w CV. Ale szkolenia _nie było_

    --
    Pozdrawiam,
    Silmariena