  • 1. Data: 2004-11-04 10:14:46
    Temat: Logika funkcjonowania sądu okręgowego :)
    Od: "Brusek" <b...@b...pl>

    Witam wszystkich, problem gdybologiczny, ale na pewno lepiej ode mnie znacie
    sie na funkcjonowaniu polskiego sądownictwa.
    Ładnych kilka miesięcy temu złożyłam podanie o ustanowienie mnie tłumaczem
    przysięgłym. W moim okręgu nie ma egzaminów więc przyznanie tytułu zalezy od
    widzimisię prezesa sądu okręgowego. W ubiegłym tygodniu sąd wielkim głosem
    upomiał się o uzupełnienie dokumentów (mimo, że wcześniej poinformowano
    mnie, że raczej nie ma szans na uzyskanie tytułu )
    W związku z tym dostałam napadu paranoi i snuję spiskową teorię dziejów.
    Jak Wam się wydaje - czy obecna sytuacja oznacza, że sąd jednak zmienił
    zdanie i chce mnie uprzysięglic, czy też raczej potrzebuje kompletu papierów
    żeby z czystym sumieniem odrzucić moje podanie? Wnioskując z tempa
    odpowiedzi na poprzednie pismo przyjdzie mi jeszcze trochę poczekać na
    oficjalną odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2004-11-04 22:16:34
    Temat: Re: Logika funkcjonowania sądu okręgowego :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Brusek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    Nie próbuj się do0patrywać żadnej logiki, a zastosuj teorię chaosu. Wówczas
    zrozumiesz.

  • 3. Data: 2004-11-05 10:34:36
    Od: "Kalliinka" <k...@a...pl>

    Widocznie sąd się zapoznał z ostatnim wyrokiem WSA w sprawie tłumaczy
    przysięgłych (6 II SA 958/03).
    Szczegóły na priv.
    Pozdrawiam
    Magda