  • 1. Data: 2004-11-04 07:37:02
    Temat: Potwierdzenie zamieszkania - samotny rodzic
    Od: "Ika" <i...@i...pl>

    Witam wszystkich.

    Było tu już o samotnych rodzicach, ale nie znalazłam takiej sprawy jak moja.

    Jestem samotną matką (moje dziecko od początku formalnie nie ma ojca), kilka
    lat po rozwodzie.
    Zameldowana jestem u moich rodziców, mieszkam w wynajętym mieszkaniu (od
    firmy), w tym samym mieście (sama z dzieckiem). Takie informacje podałam
    przy składaniu wniosku o dodatek do zasiłku rodzinnego. Dodatek przyznano
    mi.
    Dziś wyjęłam ze skrzynki, pisemko z MOPS, że mam się stawić, by złożyć
    wyjaśnienia (taki druczek z ksero) i ręcznie dopisane, że mam przynieść
    potwierdzenie mojego zameldowania lub zamieszkania pod adresem, który
    podałam, jako miejsce zamieszkania.
    Potwierdzenie zameldowania byłoby proste, ale ja nie mam zamiaru się
    meldowac pod tym adresem.
    Co może być potwierdzeniem zamieszkania? Czy wystarczy umowa najmu i
    rachunki za media na moje nazwisko? IMHO to potwierdza tylko, że wynajmuję i
    płacę za to mieszkanie.
    Co im zanieść ?

    pozdrawiam

    Ika

  • 2. Data: 2004-11-04 11:23:08
    Temat: Re: Potwierdzenie zamieszkania - samotny rodzic
    Od: "Ika" <i...@i...pl>

    Użytkownik "Ika" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    Prosze, niech ktos mi podpowie z czym tam iść ?

    pozdr

    Ika