  • 1. Data: 2004-11-04 07:30:43
    Temat: ZAIKS
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Witam,
    mam pytanie jakie mogą być konsekwencje jeśli firma zaiks lub stoart
    przyjda do lokalu który nie placi dotychczas haraczu za to że np.: "gra
    radio"??

    --
    _____________________
    virus

  • 2. Data: 2004-11-04 21:55:39
    Temat: Re: ZAIKS
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Virus" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    Postępowanie karne z bodaj art. 116 (118?) Prawa autorskiego plus
    konieczność wyrównania opłaty za ujawniony czas eksploatacji utworów.

    Z reguły nie liczą odsetek, ale liczą cały okres do tyłu po obecnych
    stawkach. Wychodzi na korzyść winnego i nikt się nie żali.

  • 3. Data: 2004-11-05 06:51:57
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

> [...]
    >
    > Z reguły nie liczą odsetek, ale liczą cały okres do tyłu po obecnych
    > stawkach. Wychodzi na korzyść winnego i nikt się nie żali.

    ale podobno dostaje sie wyrok i widnieje sie w Rejestrze Skazanych??

  • 4. Data: 2004-11-05 18:16:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Virus" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    wiadomości

    > ale podobno dostaje sie wyrok i widnieje sie w Rejestrze Skazanych??

    No ów wyrok jest właśnie z tego prawa autorskiego. Tam są określone
    przestępstwa i faktycznie w wypadku skazania jest to ujmowane w CRS.