  • 1. Data: 2004-05-16 12:06:23
    Temat: [Literatura] Prawa i obowiązki dłużnika
    Od: mad <p...@g...pl>

    Bardzo prosze o polecenie mi jakiejs pracy lub artykulów...

    Pozdrowienia Mad

  • 2. Data: 2004-05-16 20:13:20
    Temat: Re: [Literatura] Prawa i obowiązki dłużnika
    Od: sebol <i...@a...pl>

    mad wrote:

    > Bardzo prosze o polecenie mi jakiejs pracy lub artykulów...

    na początek K.C. i K.P.C. oraz K.S.H.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-16 20:59:10
    Od: mad <p...@g...pl>

    On Sun, 16 May 2004 22:13:20 +0200, sebol <i...@a...pl> wrote:

    >na początek K.C. i K.P.C. oraz K.S.H.
    tak wiem nie potrzebuje tego dla siebie dla mnie moglbym to byc
    poczatek i koniec ale prosze o podanie jakies syntetycznej literatury
    na ten temat kolezanka mnie prosila zebym Was poprosil...

    Pozdrowienia Mad

  • 4. Data: 2004-05-17 12:52:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mad" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak wiem nie potrzebuje tego dla siebie dla mnie moglbym to byc
    > poczatek i koniec ale prosze o podanie jakies syntetycznej literatury
    > na ten temat kolezanka mnie prosila zebym Was poprosil...

    Nie da się. To zależy od rodzaju długu, rodzaju dłużnika oraz rodzaju
    wierzyciela. Inaczej, to zbyt obszerny temat nawet na grube tomisko.

  • 5. Data: 2004-05-17 16:07:39
    Od: mad <p...@g...pl>

    On Mon, 17 May 2004 14:52:51 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Nie da się. To zależy od rodzaju długu, rodzaju dłużnika oraz rodzaju
    >wierzyciela. Inaczej, to zbyt obszerny temat nawet na grube tomisko.
    z tego co wiem to ma byc praca licencjacka :P

    Pozdrowienia Mad

  • 6. Data: 2004-05-17 20:49:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > z tego co wiem to ma byc praca licencjacka :P

    O jeny... jeden, dwa podreczniki prawa zobowiazan na poczatek.
    np. Czachorskiego.

    Konrad