  • 11. Data: 2007-06-22 08:12:30
    Temat: Re: List z UC w sprawie akcyzy. Jakie możliwości?
    Od: z...@g...com

    > A ile naprawde zaplaciles Niemcowi?

    Jak to ile 1000 EUR

    Znalazlem stwke chyba dla takich samochodow jest 13,6%.

    Tz ze do doplaty by bylo lacznie z odstkami ok 1100 PLN, przy
    korzystniejszym wariancie(13,6% od 6000% + odsetki - juz zaplacone,
    czy mogą stosowac te 65% czy nie?)

    Ewentualnie czy moga naliczyc 65% od 06-2004 do daty wyroku i od tego
    odsetki, a pozniej to zmniejszyc do 13,6%? Troche mi sie to wydaje
    nieprawdopodobne.

    Ciekawe czy maja jakies odgorne zalecenia aby wyciagac z klientow ile
    sie da, czy jak to jest w prawie administracyjnym slyszalem, ze nalezy
    w miare mozliwosci sprawy zalatwic na korzysc klienta?

    Pozdrawiam
    Zloty

  • 12. Data: 2007-06-22 08:15:36
    Od: z...@g...com

    > Ciekawe, który to urząd i jakie nazwisko urzedasa poddecyzja?

    Na razie nie chce podawc nic wiecej w koncu w UC tez maja internet.

    Pozdrawiam
    Zloty

  • 13. Data: 2007-06-22 08:32:37
    Od: z...@g...com

    > Ja tak z ciekawości - do Ciebie i Samotnika.
    > Czy przed wejściem do UE (pytający wyraźnie pisze że idzie o 2004)
    > podstawą naliczenia akcyzy RÓWNIEŻ była wartość nabycia, czy może
    > wartość rynkowa (jak do VAT!)?

    Samochod zostal sprowadzony juz po wejsciu do unii, sprawa jest z
    czerwca.

    To w konu moga obecnie naliczy 65% czy nie?

    Pozdrawiam
    Zloty

  • 14. Data: 2007-06-22 09:23:05
    Od: mazan <m...@o...pl>

    z...@g...com napisał(a):

    > Jak to ile 1000 EUR

    Ale naprawdę ile dałeś.

  • 15. Data: 2007-06-22 10:01:39
    Od: z...@g...com

    > Ale naprawdę ile dałeś.

    Jak bym zaplacil inna kwote to bym popelnil przestepstwo karno-
    skarbowe.

  • 16. Data: 2007-06-22 10:14:37
    Od: mazan <m...@o...pl>

    z...@g...com napisał(a):

    > Jak bym zaplacil inna kwote to bym popelnil przestepstwo karno-
    > skarbowe.

    Wez juz nie sciemniaj, ze samochod wart 20 tys. kupiles za 4 tys.

  • 17. Data: 2007-06-22 10:59:19
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Na umowie 1000 EUR, a UC wycenił na 6000 EUR. Samochód przyjechał
    > lekko puknięty z tyłu, parę zadrapań, ale nie wiem czy to jest w
    > dokumentach.

    Nie ma znaczenia. Żeby cokolwiek podważyć, musieliby mieć potwierdzenie na
    to, że kwota na umowie została zaniżona przez Ciebie (czyli sfałszowałeś
    umowę). Płaciło się akcyzę nie od wartości auta w PL, tylko od kwoty na
    umowie i taką uiściłeś.

    Jurand.

  • 18. Data: 2007-06-22 11:24:32
    Od: "Jurand" <jurand@!skasujto!.poczta.fm>

    <z...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Umowa byla prawdziwa Niemiec przy mnie ja wydrukowal i podpisal. Nie
    > bylo nic takiego zebym sam ja drukowalal i falszowal podpisy.

    No więc w delikatny sposób odpisz do UC, że prosisz o podanie podstawy
    prawnej pozwalającej naliczać UC akcyzę od kwoty innej niż widniejąca na
    umowie kupna-sprzedaży.

    Jurand.

  • 19. Data: 2007-06-23 00:00:44
    Od: "Damian / / /" <w...@...x.c.a.r.p.l>

    Użytkownik
    >To w konu moga obecnie naliczy 65% czy nie?

    Przeczytaj uwaznie to co napisal ci Jurand.
    UC nie ma prawa podwazyc kwoty na LEGALNEJ umowie. I juz.