  • 1. Data: 2007-06-21 16:47:35
    Temat: Prawnik - prawo handlowe, USA, angielski
    Od: "kej" <k...@h...pl>

    Witam,

    poszukuję prawnika/radcy prawnego, który jest zorientowany w prawie
    amerykanskim i miedzynarodowym prawie handlowym.

    Zakladam spolke LLC w USA i kilka kwestii umowy spolki nie jest dla mnie do
    konca jasnych. Potrzebuje osoby, ktora pomoze mi w interpretacji umowy,
    biegle znajacej angielski i zorientowanej w amerykanskim i polskim prawie
    handlowym. Najlepiej ze wschodniej Polski.

    K.