  • 1. Data: 2007-06-21 17:37:19
    Temat: Spóźnienie do pracy
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    Witam
    Pierwszy raz zdarzyło mi się spóźnić do pracy, aż o 4 minuty. Czas pracy
    ewidencjonowany elektronicznie przy pomocy karty.
    Pracodawca nie pytał o powód spóźnienia, tylko poinformował mnie, że
    "uciął" mi 15 minut z czasu pracy.

    Kieeedyś, jak chodziłem do szkoły na przedmiocie BHP była taka wolna
    rozmowa z inspektorem Bhp i z tego co mówił, można spóźnić się do pracy
    DO 15 minut bez podania przyczyny, o ile nie jest to nagminne.

    Nagminne nie jest, gdyż zdarzyło się pierwszy raz.
    Czy jest jakiś sposób na wyjaśnienie sprawy z pracodawcą?

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 2. Data: 2007-06-21 17:40:58
    Temat: Re: Spóźnienie do pracy
    Od: " " <s...@g...pl>

    Ania_i_Grzes <b...@m...pl> napisał(a):

    > rozmowa z inspektorem Bhp i z tego co mówił, można spóźnić się do pracy
    > DO 15 minut bez podania przyczyny, o ile nie jest to nagminne.

    Może pomyliło mu się z kwadransem akademickim?

    Sz.

  • 3. Data: 2007-06-21 18:00:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MT pisze:

    [ciach ...]

    Postęp. W szpitalach psychiatrycznych montują internet.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-06-21 18:03:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-06-21 19:37 Ania_i_Grzes pięknie wystukał/a:

    To cham :-( Za 4 minuty-15 minut :-(

    --
    animka

  • 5. Data: 2007-06-21 18:06:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 19:37:19 +0200, Ania_i_Grzes <b...@m...pl>
    wrote:

    >--
    >Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    >http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=31
    95515

    Myslalem ze ludzmi handlujesz :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2007-06-21 19:29:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > "uciął" mi 15 minut z czasu pracy.

    moze byl nie w sosie. Nie dziwie sie, pracodawcy nie lubia spoznialskich. O
    danej godzinie masz byc gotowy do pracy. Jak masz zaczac o 8 rano to o 7.50
    powinienes juz byc tak aby sie rozebrac, zrobic kawe, wlaczyc komputer, nie
    wiem co tam robisz.

    Icek

    PS Zawsze mozesz zmienic prace ale w pierwszej kolejnosci zalecam rozmowe w
    4 oczy i jasno powiedziane, ze Ci sie nie podoba i tyle

  • 7. Data: 2007-06-21 19:52:54
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Icek napisał(a) :

> [...]
    > powinienes juz byc tak aby sie rozebrac, zrobic kawe, wlaczyc komputer, nie

    Na ten temat są niesprecyzowane opinie.
    Niektórzy twierdzą, że o 8:00 można przekroczyć próg firmy. Inni,
    jak Ty, że trzeba być już w boksie startowym. Chyba nadal
    pozostanie to nierozwiązaną kwestią.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2007-06-21 21:26:42
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Icek pisze:

> [...]
    > powinienes juz byc tak aby sie rozebrac, zrobic kawe, wlaczyc komputer, nie

    A jakie przepisy to reguluja? Bo moim zdaniem uruchamianie komputera to
    juz czynnosc wykonywana w czasie pracy. Ja np moge byc gotowy o 8 do
    pracy, a ze komputer jeszcze nie jest to chyba nie wina pracownika? :)

    Jacek

  • 9. Data: 2007-06-21 21:40:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f5ejno$3ck$1@node1.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > moze byl nie w sosie.
    To nie usprawiedliwia fałszowania dokumentacji czasu pracy.

    > Nie dziwie sie, pracodawcy nie lubia
    > spoznialskich.
    Pewnie nie zdziwiłbyś także, gdyby za te 4 minuty obciął 60.
    A jakby to tobie obciął, to też byś się nie dziwił?

    > O danej godzinie masz byc gotowy do pracy. Jak masz
    > zaczac o 8 rano to o 7.50 powinienes juz byc tak aby sie rozebrac,
    > zrobic kawe, wlaczyc komputer, nie wiem co tam robisz.
    Możesz podać podstawę prawną tych twierdzeń?

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-06-21 21:44:07
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 21-06-2007 o 19:37:19 Ania_i_Grzes <b...@m...pl> napisał(a):

    Taka jest wartosc kazdej minuty spoznienia:
    http://www.youtube.com/watch?v=D3sBwvEjpPs

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.