  • 1. Data: 2007-06-21 18:15:58
    Temat: przesluchanie w sprawie wykroczenia (?)
    Od: "pawel" <t...@p...pl>

    Witam

    Jakis czas temu moj mlodszy brat zostal odwieziony na izbe wytrzezwien i
    dostal mandat za zaklocanie porzadku publicznego. Ostatnio dostal wezwanie
    na miejscowa komenda policji w charakterze swiadka. Po przyjsciu okazalo sie
    ,ze miejscowa komenda dostala fax z miasta, w ktorym mialo miejsce to niby
    zaklocanie, aby przesluchac mojego brata w sprawie tego zajscia. Policjant
    mowil, ze nie bardzo wie o co chodzi, ze on tylko musi przesluchac.
    Czy ktos sie orientuje o co jeszcze moze chodzic ? Czy bedzie z tego jakas
    sprawa w sadzie grodzkim czy cos podobnego ?

  • 2. Data: 2007-06-21 18:52:31
    Temat: Re: przesluchanie w sprawie wykroczenia (?)
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "pawel" <t...@p...pl> napisał
    > Jakis czas temu moj mlodszy brat zostal odwieziony na izbe wytrzezwien i
    > dostal mandat za zaklocanie porzadku publicznego.

    Przyjął mandat?

    >Ostatnio dostal wezwanie na miejscowa komenda policji w charakterze
    >swiadka. Po przyjsciu okazalo sie ,ze miejscowa komenda dostala fax z
    >miasta,

    Z miasta? Tzn. z jednostki Policji w tym mieście?

> [...]
    > Czy ktos sie orientuje o co jeszcze moze chodzic ? Czy bedzie z tego jakas
    > sprawa w sadzie grodzkim czy cos podobnego ?

    Za mało danych. Być może popełnił jakieś inne wykroczenie w związku z "tym
    zajściem".
    A co robił że znalazł się na IW?

  • 3. Data: 2007-06-21 18:59:59
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    A ten porządek zakłócał sam czy z innymi? Może wobec innego uczestnika jest
    prowadzone postępowanie, bo ten nie przyjął mandatu na przykład i Twój brat
    jako że był na miejscu jest świadkiem.

  • 4. Data: 2007-06-21 20:24:14
    Od: "pawel" <t...@p...pl>

    > Przyjął mandat?

    tak, mandat przyjal.

    > Z miasta? Tzn. z jednostki Policji w tym mieście?

    tak, z jednostki policji w miescie, w ktorym mialo miesjce zdarzenie.
    na izbe zostal zabrany poniewaz byl mocno nietrzezwy.
    a martwi mnie to dlatego, ze jego koledzy, ktorzy tez zostali odwiezieni z
    nim na izbe (takze dostali mandaty), nie podostawali takich wezwan.
    czy jezeli popelnilby inne wykrocznie czy tez przestepstwo (w tamtej chwili)
    i przebiega jakies sledztwio w tej sprawie, to wzywany bylby w sprawie
    wykroczenia czy to juz byloby wezwanie w innej sprawie ?

  • 5. Data: 2007-06-22 07:44:02
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

> [...]
    > chwili) i przebiega jakies sledztwio w tej sprawie, to wzywany bylby w
    > sprawie wykroczenia czy to juz byloby wezwanie w innej sprawie ?

    Jeżeli innym czynem byłoby wykroczenie to by dostał w sprawie wykorczenia,
    jeśli przestępstwo to w sprawie przestępstwa.
    Ale nie dostał przecież w charakterze osoby, wobec której istnieją podstawy
    do skierowania wniosku do sądu ani w charakterze podejrzanego, tylko jako
    świadek.Więc albo nie chodzi o niego, albo póki co nie ma zbyt
    jednoznacznych dowodów przeciwko bratu. Niech się zastanowi co się działo i
    co zrobił on i inni.

  • 6. Data: 2007-06-23 08:39:04
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Ale nie dostał przecież w charakterze osoby, wobec której istnieją
    > podstawy do skierowania wniosku do sądu ani w charakterze
    > podejrzanego, tylko jako świadek.Więc albo nie chodzi o niego, albo

    ... jako podejrzany mógłby odmówić składania zeznań, mógłby kłamać, a
    jako świadek musi mówić prawdę...
    --
    pozdrawiam
    Justyna