  • Data: 2007-02-01 10:37:20
    Temat: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 1 lut o godzinie 10:12, na pl.soc.prawo, Jerzy napisał(a):

    > 6.A ŻENUJĄCY są właśnie ludzie nie potrafiący wczuć się w sytuację i
    > stosujący bezwzględnie literalnie przepisy prawa, które często jest
    > sprzeczne.

    OOOOOO
    Ukończyłeś kurs prawa jazdy, zdałeś nawet egzamin, oczekujesz na wydanie
    dokumentu prawa jazdy. Prawko zostało Ci wydane. udajesz się do punktu
    kserokopii i dla bezpieczeństwa sobie wykonujesz kopię tegóź prawka.
    Z przezorności, prawko trzymasz w szufladzie w biurku, przy sobie masz ową
    kserokopię.
    Zatrzymuje Cię patrol i legitymuje - przedkładasz im kserokopie prawka ...
    Jaka będzie Twoim zdaniem reakcja policjantów?

    heheheh
    Najlepsze z tego dla Ciebie byłoby tylko ukaranie mandatem ze względu na
    prowadzenie pojazdu bez posiadania przy sobie uprawnień.
    Mogłyby nawet zostać postawione zarzuty z KK .... ;)))

    BTW. - czy na biletach komunikacji nie ma textu w stylu "zakaz kopiowania"
    czy coś w tym stylu? Wydaje mi się że kiedyś na biletach jednorazowych cos
    takiego było (lata już nie korzystam z komunikacji to może się coś
    zmieniło).

    --
    Herbi
    01-02-2007 11:37:18