  • 101. Data: 2002-11-15 08:31:41
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 15 Nov 2002 09:20:39 +0800), Marcin
    Debowski <a...@n...net> był(a) napisał(a):

    >Kpisz czy o drogę pytasz? :) Sama kaseta zostala wynaleziona gdzieś w
    >połowie lat 60tych. CD ujrzał światło dzinne w 1982. Z grubsza w tym
    >czasie kaseta przeżywała swoją największą popularność.

    Tak, ale jako nośnik, na który sami nagrywaliśmy sobie rzeczy. W
    czasach, kiedy mogłem kupić legalną płytę winylową w sklepie,
    jednocześnie nigdzie nie widziałem legalnych kaset. Kasety pojawiły
    się w czasach, gdy weszły też płyty CD, na początku lat 90. W latach
    80. miałem stos kaset, ale nagrywałem sobie na nie kabaret z radia.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 102. Data: 2002-11-16 02:04:58
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b...@4...com>, Tristan Alder wrote:

> [...]
    > się w czasach, gdy weszły też płyty CD, na początku lat 90. W latach
    > 80. miałem stos kaset, ale nagrywałem sobie na nie kabaret z radia.

    Nie wiem w jakich sklepach dokonywałeś zakupów ale w takiej np. Bydgoszczy
    były w normalnych księgarniach. Oczywiście polskie lub zaprzyjaznione. Nie
    polskie i niezaprzyjaznione byly w przeroznych pewexach i u prywatnych
    (jak to sie teraz mówi) importerów. Ale z całą pewnością były (pomijając
    już fakt, że i wtedy świat się na Polsce nie kończył). A jako, że mam
    pewne podstawy sądzić że Bydgoszcz nigdy nie była kaseto-magnetofonową
    stolicą Polski, to i pewnie gdzieindziej też były.

    EOT już, ok? :)
    --
    Marcin