  • 11. Data: 2010-09-13 18:36:52
    Temat: Re: Licencja Windows XP i rozpoczęcie działalności - aktualizacja licencji?
    Od: Tomek <t...@g...com>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi!

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 12. Data: 2010-09-16 13:29:34
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-09-13 17:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Mogą ale im nie wolno ;)

    To za co misie niby dostawały nagrody od MS i BSA jak nie za
    kolaborację? Chwalili się tym nawet na stronach komendy głównej.

  • 13. Data: 2010-09-16 14:13:07
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 16 Wrz, 15:29, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:
    > To za co misie niby dostawały nagrody od MS i BSA jak nie za
    > kolaborację? Chwalili się tym nawet na stronach komendy głównej.

    Bo "niezgodnie z umową" to zupełnie inna sprawa od "bez umowy".

    --
    Regards
    Matt

  • 14. Data: 2010-09-20 07:12:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2010 15:29, PesTYcyD pisze:

    > To za co misie niby dostawały nagrody od MS i BSA jak nie za
    > kolaborację? Chwalili się tym nawet na stronach komendy głównej.

    Pewnie chodziło nie o używane niezgodnie z umową, a o uzyskane w
    nielegalny sposób.

  • 15. Data: 2010-09-20 16:16:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Pewnie chodziło nie o używane niezgodnie z umową, a o uzyskane
    > w nielegalny sposób.

    ...a że "celem wyjaśnienia legalności pozyskania" wciągali do współpracy
    przedstawiciela zainteresowanego, który zupełnie przypadkiem i bez
    "udziału" kompletował dane, to jak mniemam sprawa trzeciorzędna :P
    (jak sądzę to poprzednik miał na myśli)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2010-09-20 20:50:39
    Od: s...@v...pl

> [...]
    >
    > Parę lat temu zakupiłem na Allegro laptopa "z drugiej ręki" z
    > zainstalowanym Windows XP (Home, ale to jak już wiem nie ma znaczenia)
    > i naklejką licencyjną, bez nośnika, producent dostarczył płytki
    > backupowe. Dostałem od sprzedającego gwarancje i fakturę/paragon,
    > który ten otrzymał ze sklepu. Nie posiadałem wówczas działalności, po
    > prostu laptop był mi potrzebny powiedzmy do internetu. Teraz chciałbym
    > założyć działalność i używać tego laptopa do celów związanych z
    > działalnością firmy.
    >
    > Pytanie jest czy muszę aktualizować licencję, czy też mogę swobodnie

    A na fakturze jest wyszczególniony ten XP?
    bo naklejka (bez hologramu) to raczej nie dokument... drukuje się je równie
    łatwo jak zdjęcia.