  • 61. Data: 2008-07-14 15:16:56
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Po pierwsze - nie ty decydujesz kiedy jest koniec dyskusji.

    Mogłbym już nie odpowiadać przecież.
    Dla mnie byłby to koniec dyskusji.

    > Wręcz przeciwnie, z postu wynika, że on się orientuje, iż zgodnie z
    > prawem to za bardzo ruchu nie ma i chce żeby mu ktoś podsunął jak to
    > obejść.

    Dzięki za odpowiedź.

    > Po trzecie - skoro tak kombinuje, to wierzysz takiemu bez zastrzeżeń
    > w te opowieści o "konfliktowym" pracowniku, którego rzekomo wszyscy
    > mają dość?

    Nic mnie to nie obchodzi czy to prawda.
    Interesuje mnie sposób -jeśli nawet niezgodnie z prawem-
    ale jak to obejść. I tylko tyle.

  • 62. Data: 2008-07-14 15:29:55
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Interesuje mnie sposób -jeśli nawet niezgodnie z prawem-
    > ale jak to obejść. I tylko tyle.

    Chyba nici z tego, ponieważ jest to grupa samych uciśnionych jak zdążyła to
    zauwazyć wyzyskiwaczka ;)
    --
    Maluch

  • 63. Data: 2008-07-14 15:48:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Jak to???

    Tak to. Interesuje mnie tylko informacja.

    > Niezgodnie z prawem to dość prosto, ale po co ci informacja jak
    > złamać prawo na cudzą niekorzyść?

    Żeby uniknąć takiego postępowania. :-)

    > I czy porządny człowiek powinien udzielać takich porad nawet jeśli
    > wie jak to zrobić?

    Jeśli chce pomóc, to powinien :-)

  • 64. Data: 2008-07-14 16:08:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fsj9$hsi$1@atlantis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Żeby uniknąć takiego postępowania. :-)
    Właściwie nie da się uniknąć.

    --
    Jotte

  • 65. Data: 2008-07-14 19:15:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5g7li$9ig$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Nic mnie do tego nie upoważnia.
    Twoja sprawa.
    Mnie upoważnia.

    > Zagajenie przedstawiało pytanie o sposób
    > rozwiązania. Dziewczyna nie pyta "co sądzicie?" ani "czy dobrze zrobię?"
    > Więc i ty sobie daruj, mimo,że forum przyjmie wszystko.
    Nie, ja jestem innego zdania. To, że ktoś o coś pyta nikogo do niczego nie
    obliguje. Natomiast otwarta, niemoderowana grupa dyskusyjna (nie forum) daje
    możliwość wyrażenia swojej oceny, komentowania. I ja z tego korzystam.

    > Tak jest.Doradzę nawet żeby odstrzeliła jaja klientowi.
    Będziesz więc przestępcą.
    KK art. 18.

    > Zwróć uwagę,że większość ludzi dysponuje mózgiem i sama podejmuje decyzje.
    Zwróć uwagę, że posiadanie nie oznacza używania, zaś używanie nie jest
    tożsame z używaniem prawidłowym.

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2008-07-14 19:16:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Agulina" <a...@n...pl> napisał

    > Widzę, że trafiłam na forum samych "uciśnionych".

    Krzywdzące uogólnienie. Przyjrzyj się jeszcze raz,
    jeden czy drugi hałaśliwy bolszewik to nie wszyscy.

  • 67. Data: 2008-07-14 19:51:52
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Widzę, że trafiłam na forum samych
    > "uciśnionych".
    > pozdrawiam.....Wyzyskiwaczka

    No no, wypraszam sobie;-)
    R.

  • 68. Data: 2008-07-14 20:00:06
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Dobrze powiedziane.
    > Ale nie jest mądre doradzać im jak się uczyć pływania na cudzych
    > grzbietach.
    Ma problem, którego nie potrafi rozwiązać.Jeśli już- to "cudze grzbiety"
    To posty w tym wątku.Niektóre.

    Przepraszam, teraz dostrzegłem - babeczka, nie facet:-)

    > A powinieneś.
    Nic mnie do tego nie upoważnia.Zagajenie przedstawiało pytanie o sposób rozwiązania.

    Doradzam, nie polecam wykonanie.

    R.

  • 69. Data: 2008-07-14 20:18:20
    Od: "toJo" <w...@t...pl>

    Użytkownik "Agulina" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jak się pozbyc leniwego i konfliktowego pracownika, który jest aktywnym
    > związkowcem.

    > Poza tym jest konfliktowy i skłócony z resztą załogi. Ogólnie wszyscy mają
    > go już dość.

    > góry mogę przewidzieć, że będa protesty z jej strony.

    No to w końcu jak, jest skłócony czy pracownicy (związkowcy) będą go bronić?
    Nie piszesz jak duża jest firma, co robi itp. :-) ale:
    Możesz przenieść pracownika na inne stanowisko, jeśli przechodził badania na
    obecnie pełnione to badania mogą być aktualne lub zawierać w sobie wymagane
    na nowym stanowisku wtedy badania nie są potrzebne. Problem w tym, że
    starego stanowiska nie możesz sztucznie likwidować bo w sadzie przegrasz.
    Niestety niektórzy "związkowcy" bazują na swojej nietykalności :-( U mnie
    było tak, że założyłem nowa firmę (już nie na siebie a na brata) w której
    zatrudniłem dobrych pracowników po paru miesiącach nowa przejęła wszystkie
    zlecenia a stara padła. "Związkowiec" dostał doskonałą opiję jaki to
    zaangażowany i walczący o prawa pracownika :-).
    Generalnie polecam najpierw rozmowę ze "zmorą"

    Pozdrawiam
    toJo

  • 70. Data: 2008-07-14 21:11:05
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g5e2ff$nse$1@news.onet.pl Marian

    > Trochę zbyt pośpiesznie przeczytałem i opacznie zrozumiałem - moja wina,
    > sorry.
    Nieszkodzi. Stad moje poetyckie sprostowanei ;)