  • 1. Data: 2008-07-13 07:57:01
    Temat: Czy sąd ....
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

    Witam

    Mam takie pytanie
    Chciałabym sie dowiedzieć czy sąd zwraca za podróż do niego.
    Dostałam wezwanie do sadu w szczecinie a jestem osobą która mieszka we
    wrocławiu.
    A jako że jestem osobą bezrobotną nie stać mnie na takie wycieczki ....
    Na wezwaniu jest napisane że stawiennictwo jest obowiązkowe bo jak nie
    stawię się sąd moze zarządzić przymusowe doprowadzenie przez organa policji
    czego chciałbym uniknąć....
    Czy istniej mozliwość zwrotu kosztów dojazdu ??
    Jeśli tak to jak ten zwrot wyegzekwować ??

    pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2008-07-13 08:03:11
    Temat: Re: Czy sąd ....
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Ewelina pisze:
    > Chciałabym sie dowiedzieć czy sąd zwraca za podróż do niego.

    zwraca, choć nie zawsze
    świadkom tak, oskarżonemu - nie

    > Dostałam wezwanie do sadu w szczecinie a jestem osobą która mieszka we
    > wrocławiu.

    a w jakim charakterze to wezwanie?

    > Jeśli tak to jak ten zwrot wyegzekwować ??

    poprosić na rozprawie o zwrot

    KG

  • 3. Data: 2008-07-13 09:52:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam pisze:

    > zwraca, choć nie zawsze
    > świadkom tak, oskarżonemu - nie

    Ale w przypadku uniewinnienia (i umorzenia?) o ile pamiętam może się
    domagać potem od "drugiej strony" zwrotu kosztów.

  • 4. Data: 2008-07-14 20:01:59
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > poprosić na rozprawie o zwrot
    >
    > KG

    ...a tam skierują cię do kasy.
    R.

  • 5. Data: 2008-07-14 20:11:59
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Rentier pisze:
    > ...a tam skierują cię do kasy.

    po drodze jeszcze sekretariat

    KG

  • 6. Data: 2008-07-14 20:12:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rentier pisze:

    > ...a tam skierują cię do kasy.
    > R.

    Akurat.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 7. Data: 2008-07-15 07:52:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 13 Jul 2008 11:52:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale w przypadku uniewinnienia (i umorzenia?) o ile pamiętam może się
    > domagać potem od "drugiej strony" zwrotu kosztów.

    tak albo i nie tak ;-)
    http://tinyurl.com/6rfh3e

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-07-15 17:58:38
    Od: kam <...@...pl>

    Olgierd pisze:
    > tak albo i nie tak ;-)
    > http://tinyurl.com/6rfh3e

    czy dobrze rozumiem że dostaje zwrot kosztów ale zgodnie z
    rozporządzeniem a nie w żądanej wysokości?
    co w tym dziwnego?

    KG

  • 9. Data: 2008-07-15 21:06:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 19:58:38 +0200, kam napisał(a):

    > czy dobrze rozumiem że dostaje zwrot kosztów ale zgodnie z
    > rozporządzeniem a nie w żądanej wysokości? co w tym dziwnego?

    To dziwne, że TK widzi to inaczej ;-)