  • 111. Data: 2008-07-16 16:40:09
    Temat: Re: Leniwy pracownik- lekki offtop (Zwolnienia lekarskie prawe i lewe)
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Nie, nie mylę się. Podpytaj gdzie trzeba zanim będziesz gadał, polecam.
    Zatem trwaj w swojej "wiedzy"

    > I jeszcze jedno - g***o tobie i komukolwiek czy jestem związkowcem, w
    > jakiej randze, dlaczego itp. Proszę więc się do tego nie odwoływać,
    > obronić się umiem ale to jest prostackie.
    > Jestem użytkownikiem grupy i tyle.
    Hehehe dobree!

    "> Oszalałeś? Tobie się wydaje, że ty możesz określać co można komentować???
    > Posty i wyrażone w nich _publicznie_ treści autor _dobrowolnie_ poddaje pod >
    _każdy_ osąd
    użytkowników grupy."
    Kali jak podprowadzi rogaciznę,to jest w porządku, co?

    > Nie wiem wprawdzie o co ci tu chodzi, ale pewnie o nic.
    Dlatego sugerowałem,żebyś podpytał.Wyłażą braki wiedzy...

    > Tak ci się tylko wydaje, bo brak ci wiedzy.
    > Ktoś ci powiedział, że chory musi leżeć w miejscu zamieszkania?
    > Kłamał.
    Na zdrowie:-)
    Wróć do książek z przepisami.

    > Ty naprawdę nie rozumiesz.
    > Mam wyjaśnić?
    Nie. Wyjaśniać nie trzeba wyjaśnionego.Możesz przedstawić swój pogląd.

    > Przecież ci tłumaczyłem, że to nie musi być w jednym kawałku ani na tę
    > sama chorobę.
    Ok, nie temat, ale niech będzie.

    > Aha, to na zdrowie.
    ...czego i tobie życzę:)

  • 112. Data: 2008-07-16 17:34:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5l4mh$lp7$2@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Zatem trwaj w swojej "wiedzy"
    I wzajemnie. Wcale nie musimy się zgadzać.

    > Hehehe dobree!
    > "> Oszalałeś? Tobie się wydaje, że ty możesz określać co można
    > komentować???
    Facet, zachowaj odrobinę logiki. Napisałem - _proszę_ , niczego nie
    określam. Pisząc tu zgadzam się na dowolne oceny zamieszczanych przeze mnie
    treści, nawet wówczas jeśli jakiś bałwan konfabuluje. Taki dobrowolny układ
    i jest on IMO dobry. Nie znamy się, choć byc może mijaliśmy sie na ulicy
    itp. I tak pozostanie.
    Bywam (nie ja jeden) przez co głupszych prostaczków zaczepiany ad personam
    (czy raczej ad nickam?) - i wiem, że tak się stać może, pisząc akceptuję to
    zjawisko. To jest uopólniając cena za to, że możemy się swobodnie
    komunikować i mieć natychmiastowy dostęp do 5% wartościowych informacji w
    95% śmiecia.

    > Dlatego sugerowałem,żebyś podpytał.Wyłażą braki wiedzy...
    Z tego samego powodu sugerowałem ci to samo.
    A jak ktoś wydala bełkot zamiast jasną wypowiedź to mnie sie nie chce
    domyslać "co poeta miał na myśli".

    > Na zdrowie:-)
    > Wróć do książek z przepisami.
    Dziecinnyś.

    > Nie. Wyjaśniać nie trzeba wyjaśnionego.Możesz przedstawić swój pogląd.
    Chciałem ci po prostu wytłumaczyć.
    Nie chcesz - nie ma sprawy.

    > ...czego i tobie życzę:)
    Dzięki.

    --
    Jotte

  • 113. Data: 2008-07-16 20:32:39
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Facet, zachowaj odrobinę logiki. Napisałem - _proszę_ ,
    Napisałeś też g***o więc chyba dobrze rozszyfrowałem słowo i przesłanie.
    Ja wprawdzie nie prosiłem, tylko próbowałem skierować dyskusje na tor wyznaczony
    przez
    Wątkotwórczynię, Reakcja twoja była daleko mocniejsza od mojej.Ale z gruntu jest to
    to samo.

> [...]
    > akceptuję to zjawisko. To jest uopólniając cena za to, że możemy się
    > swobodnie komunikować i mieć natychmiastowy dostęp do 5% wartościowych
    W zasadzie sie zgadzam:-)

    > Dziecinnyś.
    Miło mi:-)

    > Chciałem ci po prostu wytłumaczyć.
    > Nie chcesz - nie ma sprawy.
    Wytłumaczyć - nie.Przedstawić swoją wizję- owszem.

    > Dzięki.
    Ufff, wątek powoli wygasa. I dobrze bo poszło gdzieś w buraki;-)

    R.

  • 114. Data: 2008-07-16 21:11:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5liae$ph$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > Napisałeś też g***o więc chyba dobrze rozszyfrowałem słowo
    A wiesz, że nawet nie zauważyłem???
    Dopiero teraz popatrzyłem czy gadam ciągle z tą samą osobą.
    To kompletny przypadek, słowo.

    > Miło mi:-)
    Uwaga na choroby wieku dziecięcego. :)

    > Ufff, wątek powoli wygasa. I dobrze bo poszło gdzieś w buraki;-)
    Bywa. Często. Nie szkodzi.

    --
    Jotte