  • 51. Data: 2008-07-13 20:34:15
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:g5dkh5$d9s$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie nauczą się pływać, siedząc na lądzie
    Dobrze powiedziane.
    Ale nie jest mądre doradzać im jak się uczyć pływania na cudzych grzbietach.

    > Facet postawił pytanie " Jak się pozbyc leniwego i konfliktowego
    > pracownika, który jest aktywnym związkowcem."
    > Nie oczekuje zatem sprawiedliwego;-) procesu, oceny
    > postępowania,moralizatorstwa lecz metody.
    > Ja go nie oceniam i nie oceniam jego postu.
    A powinieneś.

    > Zadał pytanie.Oczekuje odpowiedzi _na pytanie_
    > Tyle.
    Niech sobie oczekuje.
    Jak zrobić każde hujstwo doradzisz uprzejmie i życzliwie?

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2008-07-13 21:09:24
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A poczytaj no trochę wiecej zanim zaczniesz pisać, ok?

    Do czego konkretnie chcesz sie przycvzepic? Tylko tak sobie?"

  • 53. Data: 2008-07-13 21:14:31
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Do czego konkretnie chcesz sie przycvzepic?
    Do tego, co napisałeś.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2008-07-13 22:28:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fbsv$65t$1@atlantis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Nie dziwi. Ja wnioskuję z tego,
    > że większości pracodawców ustawa o ZZ
    > do niczego nie jest potrzebna i jej nieznajomość
    > niekoniecznie oznacza, że pracodawcy to tumany itd
    Jest wiele aktów prawnych z zakresu prawa pracy, które konkretnemu
    pracodawcy nie są _w_ _danej_ _chwili_ potrzebne.

    > Nadal aktualne pozostaje pytanie
    > "jak się pozbyc zgodnie z prawem leniwego i konfliktowego
    > pracownika, który jest aktywnym związkowcem"
    > Niestety wg Ciebie jest to "hujstwo",
    > co kończy dyskusję.
    Po pierwsze - nie ty decydujesz kiedy jest koniec dyskusji.
    Po drugie - przeczytaj no uważniej pytanie wątkoczyńcy. Gdzie tam stoi, że
    on chce zgodnie z prawem?
    Wręcz przeciwnie, z postu wynika, że on się orientuje, iż zgodnie z prawem
    to za bardzo ruchu nie ma i chce żeby mu ktoś podsunął jak to obejść.
    Po trzecie - skoro tak kombinuje, to wierzysz takiemu bez zastrzeżeń w te
    opowieści o "konfliktowym" pracowniku, którego rzekomo wszyscy mają dość?

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-07-13 22:44:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5e2ff$nse$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > No to uzasadnij. Bo to ty stwierdziles, ze pracownik moze nie byc zdolny
    > do pracy. W zwiazku z czym staje sie w firmie zbyteczny. Likwidacja
    > stanowiska "stacza przy wylocie" i umowa zmieniajaca zakres obowiazkow na
    > "mieszacza". Niestety, do mieszania potrzeba zatrudnic zdrowego. Chory
    > moze si ezatrudnic w ochronie hipermarketu.
    > Co mam poczytac? Regulamin Zwiazkowca?
    Trochę zbyt pośpiesznie przeczytałem i opacznie zrozumiałem - moja wina,
    sorry.
    Likwidacja stanowiska może, choć nie musi się udać jeśli jest pozorna
    (znaczy taka "pod pracownika").
    Jeśli się uda to ani wypowiedzenie zmieniające ani porozumienie zmieniające
    nie jest potrzebne.

    --
    Jotte

  • 56. Data: 2008-07-13 23:18:06
    Od: Marian <m...@a...pl>

  • 57. Data: 2008-07-13 23:40:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fp2f$ta7$1@news.dialog.net.pl Agulina
    <a...@n...pl> pisze:

    > Chcę wszystko zrobić zgodnie z prawem,
    To się chwali. Ale deklarujesz to dopiero teraz.

    > a Ty widzę, że uwielbiasz robić zadymę tam gdzie jej nie ma.
    Eeee tam, przesadzasz. Cóż to w ogóle za roszczeniowa postawa? Tu się
    wymienia poglądy, opinie. Moje nie muszą ci się podobać, co łatwo przeżyję.
    ;)

    > Poza tym nie jestem facetem!
    Nie czuj się temu winna. ;))

    > Chciałam
    > uzyskać konkretną podpowiedź, za to się naczytałam jaka to ja jestem
    > zła i że uprawiam tzw. "hujostwo". Widzę, że trafiłam na forum samych
    > "uciśnionych".
    Nie, no ale sama zobacz tak obiektywnie na swój tekst.
    Ja o swoim wrażeniu napisałem tu:

    Tylko wytłumacz jedno - wiesz, że facet jest chroniony i zgodnie z prawem to
    mu raczej gów..., znaczy guzik zrobisz, a jednocześnie deklarujesz, że
    chcesz zgodnie z prawem. To jak to jest, czego ty właściwie chcesz? Żeby
    ktoś ci powiedział jak gościa wkręcić żeby się sam podłożył? Jak obejść
    prawo?
    Gdy on obchodzi prawo pracując na zwolnieniu (w każdym razie ty tak
    twierdzisz) to źle, a jak ty zrobisz to samo to dobrze?

    > Z takim myśleniem to w tym kraju nigdy do niczego nikt
    > nie dojdzie.
    To znaczy z jakim właściwie?

    --
    Jotte

  • 58. Data: 2008-07-13 23:46:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5fr33$23$1@nemesis.news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Nic mnie to nie obchodzi czy to prawda.
    Jak to???

    > Interesuje mnie sposób -jeśli nawet niezgodnie z prawem-
    > ale jak to obejść. I tylko tyle.
    Czym innym jest wykorzystanie luki prawnej, a czym innym jego złamanie
    (niezgodność).
    Niezgodnie z prawem to dość prosto, ale po co ci informacja jak złamać prawo
    na cudzą niekorzyść?
    I czy porządny człowiek powinien udzielać takich porad nawet jeśli wie jak
    to zrobić?

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2008-07-14 11:03:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 60. Data: 2008-07-14 14:50:03
    Od: "Agulina" <a...@n...pl>

    >W wiadomości news:g5clni$qk2$1@achot.icm.edu.pl Adam Kłobukowski

    > Bzdury.
    > Praca musi odpowiadać kwalifikacjom pracownika. Poza tym należy wysłać go
    > na badania lekarskie, czy może wykonywać taką pracę. Co oznacza, że będzie
    > on ostrzeżony.
    > A co z tym zrobi - to już jego sprawa, pewnie głupi nie jest...
    >
    > --
    > Jotte

    Chcę wszystko zrobić zgodnie z prawem, a Ty widzę, że uwielbiasz robić
    zadymę tam gdzie jej nie ma. Poza tym nie jestem facetem! Chciałam uzyskać
    konkretną podpowiedź, za to się naczytałam jaka to ja jestem zła i że
    uprawiam tzw. "hujostwo". Widzę, że trafiłam na forum samych "uciśnionych".
    Z takim myśleniem to w tym kraju nigdy do niczego nikt nie dojdzie.

    pozdrawiam.....Wyzyskiwaczka