  • 1. Data: 2004-08-20 10:15:11
    Temat: Leasing
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Mam pytanie zwiazane z wydaniem dowodu rejstracyjnego.Chodzi mianowicie o to
    że mam auto w leasingu i mialem stłuczkę, no i oczywiscie policja zabrała
    dowod rejestracyjny i oddała do wydziału komunikacji danego urzedu.Teraz
    auto naprawiłem i chcialbym odebrac dowód, ale Pani w urzedzie mówi żeby
    wydac musi byc własciciel auta (ja użytkownik tylko) ale tyle co mi wiadomo
    leasing jest w stanie upadłosci i nikogo nie moge zastac (moze juz nawet nie
    istnieja).Czy naprawde do odebrania dowodu musi byc włściciel?Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-20 10:37:14
    Temat: Re: Leasing
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > istnieja).Czy naprawde do odebrania dowodu musi byc włściciel?Pozdrawiam

    a jaka to firma leasingowa jest w upadłości?, powiedz żeby inni sie nie
    nadziali na nią czasem

    skylo

  • 3. Data: 2004-08-20 10:47:53
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Nazwe moze zostawie dla siebie.pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-20 11:25:19
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    nie rozumiem czemu, w koncu tą informacje można bez problemu uzyskać w
    sądzie
    ale mniejsza z tym

    pozdr.
    skylo

  • 5. Data: 2004-08-20 11:47:35
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Nazwe moze zostawie dla siebie.pozdrawiam

    A ja zostawie dla siebie info jak odebrac dowod nie bedac wlascicielem.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN